י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

נחל דרגות: שני אחים יצאו לטייל - אחד נהרג, השני פצוע קשה

שני אחים, בני משפחת רחימי, תושבי ירושלים ותלמידי ישיבת 'באר יהודה', יצאו לטייל בנחל דרגות - ונפלו מצוק. חבר שטייל עמם הזעיק את כוחות ההצלה. הלווית האח עמיחי רחימי ז"ל יצאה מהישיבה בדרכה להר המנוחות

נחל דרגות: שני אחים יצאו לטייל - אחד נהרג, השני פצוע קשה
ברוך דיין האמת

שני אחים - עמיחי וחיים רחימי - תושבי ירושלים ותלמידי ישיבת 'באר יהודה' בעיר, שיצאו לטייל בנחל דרגות, נפלו מצוק במהלך הטיול. עמיחי ז"ל נהרג. חיים נפצע קשה.

דובר מחוז ש"י במשטרה מסר, כי האחים היו בטיול עם עוד חבר, שהזעיק את כוחות ההצלה, בהם אנשי יחידת החילוץ מגילות. הוא סיפר להם שבבוקר הם נכנסו לנחל. לדבריו, שני חבריו התקשו ללכת מפני שסבלו מהקור. במשך שעות ארוכות חיפשו אנשי יחידת החילוץ אחר שני נערים שלא היה איתם קשר טלפוני. גם מסוק הוזנק לאוויר.

איש יחידת יחידת חילוץ מגילות סיפר: "התקבלה קריאה מצעיר שסיפר ששני החברים שלו נמצאים בתוך הנחל. שהם נכנסו לנחל בסביבות השעה 10 בבוקר, התעכבו, נהיה קר, התחיל לרדת החושך והם התקשו להמשיך בדרכם, מכיוון שכדי לחצות את הנחל צריך לעבור בגבים וחייבים לשחות.

"לצערי אחד מהם היה ללא רוח חיים, והשני נפגע קשה. ההערכה שלנו היא שאחד מהם, בשל קור, טבע למוות. השני סובל מכוויות קור. הם חולצו מהנחל בשיתוף יחידת החילוץ 669".

תחילה ניסו לחלץ את הפצוע בעזרת מסוק, אולם לאחר שלא ניתן היה לבצע נחיתה במקום, הוא חולץ בסיוע יחידת החילוץ 669. הפצוע קשה הוטס במסוק אל בית החולים 'הדסה עין כרם'.

הלוויתו של עמיחי רחימי ז"ל, בנו של יבלחט"א הרב משה רחימי, יצאה הבוקר (ו) מישיבת 'באר יהודה' ברחוב עזרת תורה, בדרכה להר המנוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}