י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אסון בחיפה: ר' יצחק אינבינדר ז"ל נהרג בתאונת דרכים; בנו נפצע קשה

אינבינדר ז"ל, מדען בכיר ברפא"ל, היה בדרכו לבית אחותו בקרית שמואל, כמנהגו לצעוד בשבתות מביתו בחיפה לביתה. רכב שסטה ימינה, פגע בשניים. עד צאת השבת נחשבו אלמונים, מאחר שלא טילטלו בשבת ולא היו ברשותם מסמכים

"אובדן קשה לא רק למשפחתו אלא לביטחון מדינת ישראל"
"אובדן קשה לא רק למשפחתו אלא לביטחון מדינת ישראל"

יצחק אינבינדר, בן 52, מחיפה, נדרס בשבת למוות בעת שצעד עם בנו, אורי, בכביש המוביל מחיפה לקריות, בקטע הסמוך לבית הספר הטכני במפרץ חיפה. אורי, בן 16, נפצע קשה.

עיתון 'הארץ' מדווח כי אינבינדר ז"ל, מדען בכיר ברפא"ל, היה אתמול בדרכו לבית אחותו, המתגוררת בקרית שמואל, כמנהגו לצעוד בשבתות מביתו שבכרמל לבית אחותו ועם צאת השבת, היתה אשתו מחזירה אותו ברכבה.

בשבת אחר הצהריים, בעת שצעדו השניים בשוליים הימניים של הכביש הגיע רכב, נהוג בידי בן 74 מחיפה, שנסע מכיוון הקריות לחיפה. לדברי המשטרה, הרכב סטה ימינה מסיבה שאינה ידועה, פגע בשניים שצעדו עם הפנים אליו בעוצמה והעיף אותם אל מעבר מעקה הכביש. אינבינדר נהרג במקום ובנו פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים רמב"ם, שם נותח.

עד צאת השבת נחשבו אינבינדר ובנו אלמונים, מאחר שלא טילטלו בשבת ולא היו ברשותם מסמכים מזהים.

עם צאת השבת, כשהיתה אשתו של אינבינדר בדרכה לבית אחותו כדי להחזיר את בעלה ובנה הביתה, היא שמעה על התאונה ברדיו. היא התקשרה לאחות שהודיעה כי השניים לא באו אליה.

רק אז פנתה למשטרה וקיבלה את הידיעה הקשה.

אינבינדר היה אב לחמישה. הלם ועצב רב הכו אמש את בני משפחתו, חבריו ושכניו. הם אמרו לכתב 'הארץ', כי מותו הוא "אובדן קשה לא רק למשפחתו אלא לביטחון מדינת ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}