י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ניו סקוור: תושב שנעצר - שוחרר בערבות בליווי קהל רב

קציני המשטרה שהגיעו לבית בניו סקוור, לאחר שהתקבל דיווח על מריבה בבית וגבר שאוחז בידו סכין, נתקלו בתושב שהפריע להם להמשיך במילוי תפקידם. האיש נעצר והובל לתחנת המשטרה. טנדרים עמוסים בחבריו הגיעו מיד לתחנה בעקבותיו

אברך עצור. צילום ארכיון. אין למצולם קשר לפרשה
אברך עצור. צילום ארכיון. אין למצולם קשר לפרשה

קבוצה זועמת של תושבי ניו סקוור שבמונסי ניו יורק, מילאו ביום חמישי האחרון את חדר הקבלה של מחלקת המשטרה ברמפו למשך כמעט כשעה. הם היו נרגזים בגלל מעצרו של חברם.

כשהסתיים האירוע, חדר הקבלה של מחלקת המשטרה, היה זרוע בקבוקי בירה ריקים וקופסאות של עוגות, ויותר מתריסר חברי הקהילה מניו סקוור, ליוו את האיש שיצא מהחקירה. הוא נאשם בהפרעה לשוטרים במילוי תפקידם.

דובר המשטרה מסר כי קציני המשטרה נשלחו למעון בשדירת וושינגטון בניו סקוור, בשעה 3:40 אחר הצהריים, לאחר דיווח על מריבה בבית וגבר שאוחז בידו סכין. כאשר הגיעו אנשי המשטרה למקום וניסו להיכנס לבית לבדוק את האירוע, ניגש אליהם אדם בן 30.

אין אינפורמציה מדוייקת על מה שאירע שם. מה שידוע הוא כי השוטרים ביקשו מהאיש לעזוב את המקום ולעבור בדרך חילופית ולהניח להם להמשיך במילוי תפקידם. הוא סירב, והמשיך להתעמת עם השוטרים במקום.

השוטרים עצרו את האיש, כבלו אותו והניחו אותו בניידת המשטרה. לדברי השוטרים, נאספו במקום אנשים רבים, שניסו לברר מדוע נעצר האיש, ומחו והפגינו על כך בצורה שקטה.

בנתיים נכנסו השוטרים לבית ולא מצאו במקום זכר למריבה כלשהי, לא לפצועים ונפגעים ואף לא סכין.

השוטרים הובילו את העצור לתחנת המשטרה, ומכוניות וטנדרים של חבריו מניו סקוור הגיעו מיד אחר כך לתחנה בעקבותיהם.

לכל היותר היו בפנים תחנה 15 גברים בבת אחת, מסר דובר המשטרה. הם לא צעקו או באו בדרישות, ולא השתוללו, רק הסתובבו במקום והיו מודאגים בנוגע לאדם שנעצר, וניסו לשחררו בערבות.

כמה מחברי הקהילה שוחחו עם הקצינים במקום, וסיכמו איתם כי האיש ישוחרר בנתיים בערבות. בשעה שבע בערב שוחרר האיש ועזב את המקום, ואיתו שאר חברי הקהילה.

קישורים:
מקור הידיעה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}