י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

חושך לעובדי אורנג' בחג האורות

עובדיה החרדיים של חברת אורנג' נאלצים להישאר במקומות העבודה בשעת חיוב מצוות הדלקת נרות חנוכה. החברה: אם מישהו עובד בשעת הדלקת הנרות הרי שזו בחירה שלו

חושך לעובדי אורנג' בחג האורות

ימי החנוכה הינם זמן מיוחד לעם ישראל, אך כנראה לא לעובדיה החרדיים של חברת אורנג'.

מתלונות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, שעובדים בחברת אורנג', המעסיקה עשרות עובדים חרדים במוקדי השרות שלה, נאלצים העובדים במשמרת אחה``צ וערב, בהם בעלי משפחות או נשות אברכים, להישאר בשעת הדלקת הנרות בעבודתם, כדי להמשיך לשרת את לקוחות החברה.

"עובדים שביקשו לשנות או להחליף את שעות העבודה, עקב הדלקת נרות החנוכה, נענו בשלילה", אומר אחד העובדים.

נושא שעות העבודה בחנוכה עלה כבר לפני חודש, במהלך פגישת דוד אבנר מנכ"ל אורנג' עם אריאל אטיאס, בעת שערכו סיור בסניף גבעת שאול. אז הובטח כי יוחלפו שעות המחלקה הגברית לשעות הבוקר, אך כנראה, שבשטח דבר לא נעשה.

מאז שעות הצהריים, ובעקבות פניית 'בחדרי חרדים' לחברת אורנג', הגיעו האחראים על המחלקה החרדית להסדר לפיו כל עובד יוכל לקחת חופשה בת יום אחד בלבד. יחד עם זאת נמסר לעובדים שלא ניתן להגיע לשום הסדר בכל הנוגע להחלפת שעות העבודה. באחד המוקדים אמר האחראי לעובדים: "תדליקו נרות כשתחזרו הביתה".

יצויין, שהעובדים הציעו למעסיקיהם חלופה, לפיו הנשים תעבודנה במשמרת אחה"צ וערב, אך כאמור נענו בשלילה.

מחברת אורנג נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים':

נעשתה עבודה מדוקדקת ותוכניות העבודה נעשו בתיאום מלא עם העובדים, כבר לפני חודש וחצי, תוך מתן אפשרות ליציאה מוקדמת או חופשה. מעבר לזה, לכל אחד ואחת מעובדי החברה ישנה אפשרות לבקש גם היום או במהלך כל ימי החנוכה בקשה לצאת מוקדם יותר.

אם מישהו עובד בשעת הדלקת הנרות הרי שזו בחירה שלו. כאמור, כבר לפני חודש וחצי ידענו להגיד לעובדים החרדיים שניתן לשבצם לעבודה בשעות הבוקר, וברור שאין אף עובד של חברת אורנג' שעובד ללא הסכמתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}