י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

"ממליץ לצרכן החרדי לבדוק מה מוכרים לו"

שרה גל, עורכת מדור 'על הכלכלה' ב'בקהילה' משוחחת עם רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של 'בזק', על הבשורות החדשות של 'בזק החדשה'

אחת הפרסומות של 'בזק' החדשה
אחת הפרסומות של 'בזק' החדשה


השבוע כינסה 'בזק' מסיבת עיתונאים מיוחדת, במהלכה הכריזה כי 'בזק החדשה יוצאת לדרך'. מהי הבשורה שבדרך החדשה מבחינת הלקוח החרדי?

"הבשורה הגדולה ביותר היא כוונת בזק להשיק מגוון גדול של מסלולים, מהם ייהנה הציבור החרדי שהוא הצרכן הכבד ביותר של הטלפון הקווי. גם כיום המחיר של בזק מצוין: 4.7 אג' לדקה בשעות הפנאי, כאשר משלמים על פי הזמן האמיתי של השיחה בלי חיובים המעגלים 'דקה', בלי קנסות על יציאה ובלי מסלולים מסובכים. בזק פועלת 'כמו פעם': רוצה תעזוב, רוצה תישאר. הכול פשוט, קל ואמין. בנוסף, בזק נערכת בימים אלו להרחיב את פריסת חנויות 'בזק סטור', כאשר יילקחו בחשבון גם ריכוזי האוכלוסייה החרדית באשר הם".

לפני שנתיים הופרט השוק ומאז נאלצת בזק להתמודד עם תחרות קשה. מה תוכל לומר לצרכן החרדי כדי לשכנע אותו להמשיך ולבחור 'בזק'?

"על הצרכן החרדי, שהוא צרכן חכם מאד, לדעת שאצל בזק הוא מקבל מחירות אחד, יחיד ואחיד בלי 'תחתום ותתחייב' ועוד חוכמות מן הסוג הזה. אני ממליץ לצרכן החרדי, השוקל הצטרפות לרשת קווית כלשהי' לבדוק מה מוכרים לו. האם החבילה כוללת התחייבות כלשהי? האם יש קנסות על נטישה ויציאה מהמסלול? האם הוא משלם על שירותים מהם אינו נהנה כאדם שומר מצוות? מהם המחירים לשיחות סלולאריות, והאם אין הוא משלם עליהן מחיר היקר פי כמה וכמה מזה שישלם ל'בזק'? אני סומך על הצרכן שיידע למצוא את התשובות הנכונות לשאלות הנ"ל ולבחור בבחירה הנכונה. ומעל הכול חשוב להזכיר את מה שידוע לכול: קו של בזק הוא הקו האיכותי ביותר, האמין ביותר והבטוח ביותר".

אין זה סוד שמשרד התקשורת, מתוך מגמה לעודד תחרות ולסייע בידי המתחרים, מערים קשיים בדרך לקבלת האישורים השונים למבצעים, הנחות ועוד.

"זה נכון. מאז נפתח שוק התקשורת לתחרות בזק נאלצת להתמודד עם קשיים, אותם לא ידעה בעבר, אולם הוכחנו ונמשיך להוכיח כי אנו מתמודדים בכבוד מול תחרות זו. ויותר מכך: אנו בעד התחרות! יחד עם זה אני קורא למשרד התקשורת לאשר לנו את התוכניות, שכל מטרתן היא להיטיב עם הלקוח הקיים, וסבור שצריך ויכול להימצא שביל הזהב המאפשר מחד לעודד תחרות ומאידך להיטיב עם לקוחותינו. אחת מההצעות אותן הגשנו היא הגדלת כמות השיחות תוך מתן הנחה מקבילה. אני סמוך ובטוח כי משרד התקשורת יאשר תוכנית זו, כמו תוכניות נוספות שלנו, לשביעות רצון הלקוח".

האם יש בדרך החדשה, אליה יוצאת בזק, גם בשורה בכל הקשור לשיפור השירות לצרכן?

"אני סבור שבזק נתנה בעבר שירות טוב וכך היא תמשיך לעשות. אנו לוקחים על עצמנו לשפר כל העת את השירות ללקוח, ורואים בו נקודה ראשונה בחשיבותה. יחד עם זה חשוב לזכור כי בזק עברה בחודשים האחרונים שינוי גדול, ובהחלט ייתכן שלעתים נפגע השירות כחלק מתהליכים אלו. כעת, כאשר אנו משלימים את המהלך המאסיבי של מיתוג בזק מחדש, אני תקווה כי גם השירות יקבל זינוק חיובי".

איך יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי בקמפיין היוצא לדרכו בשבוע זה?

"המיתוג מחדש יוצא לדרך תחת הסיסמא החדשה: 'בזק – הכי טוב בבית'. במודעות הפרסום ייחשף הציבור להווי המשפחתי והביתי, אשר בזק היא חלק בלתי נפרד ממנו. אני סבור שהמגזר החרדי, הרבה יותר מכל מגזר אחר, קשור לבית ולמשפחה, כאשר הבית מהווה חלק חשוב ביסוד תפיסת העולם שלו. בזק מתחברת אל הבית ושמה לה למטרה לספק את צרכי הלקוח בביתו שלו, מתוך הכרה בחשיבות ערכי המשפחה. אין בית בו לא ביקר פעם טכנאי של בזק, ואני תקווה כי הקו של בזק יהפוך לחלק מחיי המשפחה ולחלק מכל בית".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}