ברכת הבית של 'בנק הפועלים'
קמפיין חדש של בנק הפועלים: הבנק הגדול בישראל בחר לקמפיין שלו מוטיב יהודי מובהק - "ברכת הבית". רק שהברכה שונתה ובמקומה הוכנסו תכני הפרסום של הבנק
- כתב בחדרי חרדים
- ט"ו כסלו התשס"ח
"בזה השער לא יבוא צער"
קמפיין חדש של בנק הפועלים יוצא לדרך בימים אלה. הבנק הגדול בישראל בחר לקמפיין שלו מוטיב יהודי מובהק - "ברכת הבית", כאשר הברכה שונתה ובמקומה הוכנסו תכני הפרסום של הבנק.
הנוסח "המתוקן" של ברכת הבית הינו: "בזה השער לא יבוא צער. בזאת הדירה רצוי שההחזר החודשי של סך ההלוואות כולל משכנתא, לא יעלה על כ-30 אחוז מההכנסות נטו".
היו שמחו על השימוש במוטיב היהודי לצורך קידום מכירות של חברה עסקית, אך היו מי שלימדו זכות על משרד הפרסום בכך שבחרו לקדם מנהג יהודי המקובל בבתים רבים בישראל כמו "ברכת הבית".
את הקמפיין יצר משרד הפרסום "אדלר, חומסקי וורשבסקי".
הנוסח "המתוקן" של ברכת הבית הינו: "בזה השער לא יבוא צער. בזאת הדירה רצוי שההחזר החודשי של סך ההלוואות כולל משכנתא, לא יעלה על כ-30 אחוז מההכנסות נטו".
היו שמחו על השימוש במוטיב היהודי לצורך קידום מכירות של חברה עסקית, אך היו מי שלימדו זכות על משרד הפרסום בכך שבחרו לקדם מנהג יהודי המקובל בבתים רבים בישראל כמו "ברכת הבית".
את הקמפיין יצר משרד הפרסום "אדלר, חומסקי וורשבסקי".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות