כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

ברכת הבית של 'בנק הפועלים'

קמפיין חדש של בנק הפועלים: הבנק הגדול בישראל בחר לקמפיין שלו מוטיב יהודי מובהק - "ברכת הבית". רק שהברכה שונתה ובמקומה הוכנסו תכני הפרסום של הבנק

"בזה השער לא יבוא צער"
"בזה השער לא יבוא צער"

קמפיין חדש של בנק הפועלים יוצא לדרך בימים אלה. הבנק הגדול בישראל בחר לקמפיין שלו מוטיב יהודי מובהק - "ברכת הבית", כאשר הברכה שונתה ובמקומה הוכנסו תכני הפרסום של הבנק.

הנוסח "המתוקן" של ברכת הבית הינו: "בזה השער לא יבוא צער. בזאת הדירה רצוי שההחזר החודשי של סך ההלוואות כולל משכנתא, לא יעלה על כ-30 אחוז מההכנסות נטו".

היו שמחו על השימוש במוטיב היהודי לצורך קידום מכירות של חברה עסקית, אך היו מי שלימדו זכות על משרד הפרסום בכך שבחרו לקדם מנהג יהודי המקובל בבתים רבים בישראל כמו "ברכת הבית".

את הקמפיין יצר משרד הפרסום "אדלר, חומסקי וורשבסקי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}