אגד משיק שירות מידע ייחודי לחרדים
המוקד יפעל בחיוג ל-2800* גם מטלפונים כשרים. יו"ר מזכירות אגד: השירות החדש יספק לציבור החרדי מידע מעודכן. מוקד המידע מקושר לריכוזי התנועה בריכוזים החרדיים. בקרוב: מוקדי מידע בירושלים וב"ב
אגד מפעיל מוקד מידע ייעודי לציבור החרדי. במרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד יפעל מוקד מידע מיוחד, בכל הקשור לזמני נסיעות של קווי השרות הייעודיים לריכוזים החרדיים, כמו גם לכל קווי אגד בשרות העירוני והבינעירוני.
כל נוסע המעוניין במידע על מועדי נסיעה באחד מקווי השרות של אגד, יוכל להתקשר מכל טלפון למוקד המידע, שיפעל 24 שעות ביממה.
הפעלת המוקד הייעודי של אגד, מהווה פריצת דרך משמעותית בכל הקשור למתן מידע מעודכן, שיסייע לנוסע החרדי בתיכנון נסיעתו. אגד מפעיל מגוון ערוצי מידע מהם יכול הנוסע לקבל מידע מעודכן על שרותי אגד. חלק מערוצי המידע אינם נגישים לציבור החרדי.
מוקד המידע הייעודי נותן מענה מעשי ומעודכן לציבור החרדי. "אנו מודעים לצרכים הייחודיים של הנוסע החרדי המתאפיין בתלות גבוהה בשירותי התחבורה הציבורית ועושים הכל כדי שיוכל להיות זמין ונגיש למידע", אמר יו"ר מזכירות אגד.
המוקד הייעודי, הממוקם במרכז שרות הלקוחות הארצי של אגד בבאר שבע, יעניק שירותי מידע עדכניים לנוסעים, על לוחות זמנים בקווים השונים, עלויות נסיעה בקווים הבינעירוניים, בירורים באשר לאבידות ומציאות באוטובוסים ועוד.
מוקדני השירות מחוברים בקשר ישיר ומיידי לכל ריכוזי התנועה של אגד ברחבי הארץ וכך יוכלו להתעדכן בזמן אמת בעומסי תנועה, בתקלות בדרך, בשינויי מסלול ועוד.
השירות הטלפוני יפעל בחיוג ל2800* מכל טלפון. החידוש הגדול בהפעלת השירות הוא, שהחיוג למוקד השירות הייעודי מתאפשר גם בחיוג מטלפונים כשרים של כל חברות הסלולר, שכאמור חסומים לשירותי תוכן, בהכוונת ועדת הרבנים לענייני תקשורת, אך פתוחים לחיוג למוקד שירות הלקוחות הארצי של אגד, המעניק שירות חיוני לנוסע.
מחקרים שערך אגד בקרב קהל היעד העלו, שמידע זמין הינו מהדברים החשובים ביותר לנוסע החרדי. אגד מפעיל כיום 32 קווים ייעודיים בשרות העירוני והבינעירוני.
עם הפעלת מוקד השירות הייעודי של אגד, עברו מוקדני השירות הדרכה מקצועית להיכרות עם הציבור החרדי, צרכיו התחבורתיים, אופי השירות וכללי ההתייחסות הראויה לכל פניה טלפונית. פרויקט מוקד השירות הייעודי הוצג גם בפני עסקני התחבורה הפועלים בריכוזים החרדים. עסקני התחבורה הביעו התפעלות מהיוזמה הברוכה וציינו לשבח את ההשקעה בהקמת והפעלת הפרויקט הייחודי, שללא ספק יביא לתועלת הנוסעים וייעול שירותי התחבורה הציבורית, לכלל הציבור החרדי.
מוקד המידע של אגד, 2800*, פועל במענה אנושי, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 06:30 - 21:00, בימי שישי וערבי חג בין השעות 07:30 - 15:00 ובמוצאי שבת וחג, מחצי שעה לאחר צאת השבת/חג עד 23:00. ביתר שעות היממה פועל מוקד שירות ממוחשב.
אגד בוחן גם את האפשרות להפעלת מרכזי מידע ושרות בריכוזים החרדיים בירושלים ובבני ברק. "במקום שהציבור החרדי יצטרך להגיע לאגד, אנו נגיע אליו, הכי קרוב שאפשר", הטעים יו"ר מזכירות אגד.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות