י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הגרי"ש אלישיב נחתך וגוטרמן נחלץ משיחה קשה

מערכת הלחצים על יעקב גוטרמן למנות את נחמן בנשעיה לסגן בתואר נמשכת. שיחה מיוחדת שזומנה לו היום עם הגרי"ש אלישיב נדחתה למחר. ומה תועיל דחייה של יממה? "תסמכו עליו", אומרים מקורביו

נחלץ ברגע האחרון. יעקב גוטרמן. צילום: שוקי לרר
נחלץ ברגע האחרון. יעקב גוטרמן. צילום: שוקי לרר

מערכת הלחצים על ראש מועצת מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, למנות את נחמן בנשעיה לסגן בתואר תמורת מינויו של יצחק פינדרוס לסגן ראש העיר בביתר נמשכת.

כפי שחשפנו כאן, לראשונה, הפרשה מאיימת לערער את היחסים בין ראש המועצה לבין הבית ברחוב חנן 10.

נודע, כי אמש קיבל גוטרמן הזמנה לבוא ולהתייצב היום (ד) בפני הגרי"ש אלישיב. באופן רשמי היה נושא הביקור 'שיחה על מוסדות החינוך, אך לא קשה היה להבין לאן תוביל השיחה.

ובעוד ראש המועצה וצוות יועציו הבכירים מנסים למצוא דרך להיחלץ מן המצב שנוצר, הגיע עיכוב בלתי צפוי, שטרף את הקלפים: ידו של הגרי"ש אלישיב נחתכה במהלך ברית שנערכה בקראוון שבחצר ביתו (ראה ידיעה נפרדת). החתך נתפר והאירוע הסתיים בשלום, אבל עבור יהודי אחד הוא היווה דחייה של שיחה, שאמורה הייתה להיות נוקבת וחד משמעית.

הפגישה בוטלה, כמובן, ונדחתה למחר.

מי שמכיר את התנהלות העניינים במודיעין עילית יודע היטב כי אין זו הפעם הראשונה בה נחלץ ראש המועצה, ברגע האחרון, ממצבים שכאלה. מקורביו טוענים כי הסיבה לכך היא "ברכתו של הגראי"ל שטיינמן, המלווה אותו בכל צעד אליו הוא פונה. האיש אינו זז צעד קטן מבלי לשאול את פיו".

ומה תועיל הדחייה בת היממה?

גם לשאלה הזו יש לאנשיו של גוטרמן תשובה. "תסמכו עליו. השעות הללו הן משמעותיות, הוא ייצא מהפרשה וידו על העליונה", הם מבטיחים.

אז רשמנו לעצמנו, ולא נשכח לעקוב מחר.

קישורים:
מסמך קואליציוני בביתר: סגנות לפינדרוס תמורת סגנות לבנשעיה במודיעין עילית
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}