מק’אן אריקסון יפרסם יקבי ברקן במגזר החרדי
עד כה לא הקצו יקבי ברקן תקציב לפרסום במגזר החרדי, והתמקדו בעיקר בשיווק שתקציבו טופל עד כה באמצעות פרסום ’תוצאות אפקטיביות'
פרסום מק’אן אריקסון קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום ויחסי ציבור של ’יקבי ברקן’. בתקציב תטפל היחידה החרדית של המשרד, בהנהלת איתן דובקין, במסגרת טיפולה בתקציב הפרסום והשיווק של כל קבוצת ’טמפו’ במגזר החרדי.
עד כה לא הקצו היקבים תקציב לפרסום במגזר החרדי, והם התמקדו בעיקר בשיווק שתקציבו טופל עד כה באמצעות פרסום 'תוצאות אפקטיביות'.
"המגזר החרדי עובר בשנים האחרונות תהליך שינוי מהותי באופי צריכת היינות", אומר יאיר לרנר, מנכ"ל משותף של יקבי ברקן ויינות סגל, "והוא החל לצרוך יותר ויותר יינות שולחניים איכותיים, שלא כמו בעבר כאשר הביקוש בקרב ציבור זה היה בעיקר ליינות מתוקים המיועדים לקידוש בלבד.
"העניין הרב אותו מגלה הציבור החרדי ביינות איכותיים שלא למטרת קידוש, כמו-גם בכלל מותגי הפרימיום הכשרים, הוביל אותנו לזהות במגזר זה יעד אסטרטגי לקראת הפעילות השיווקית לשנת 2008".
עד כה לא הקצו היקבים תקציב לפרסום במגזר החרדי, והם התמקדו בעיקר בשיווק שתקציבו טופל עד כה באמצעות פרסום 'תוצאות אפקטיביות'.
"המגזר החרדי עובר בשנים האחרונות תהליך שינוי מהותי באופי צריכת היינות", אומר יאיר לרנר, מנכ"ל משותף של יקבי ברקן ויינות סגל, "והוא החל לצרוך יותר ויותר יינות שולחניים איכותיים, שלא כמו בעבר כאשר הביקוש בקרב ציבור זה היה בעיקר ליינות מתוקים המיועדים לקידוש בלבד.
"העניין הרב אותו מגלה הציבור החרדי ביינות איכותיים שלא למטרת קידוש, כמו-גם בכלל מותגי הפרימיום הכשרים, הוביל אותנו לזהות במגזר זה יעד אסטרטגי לקראת הפעילות השיווקית לשנת 2008".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות