י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ניר עציון: הוועידה הארצית השנתית של 'איחוד הצלה'

ראשי הסניפים, חברי ההנהלה וראשי ארגון 'איחוד הצלה' יתכנסו מחר (ב) במלון ניר עציון, במסגרת הוועידה השנתית הארצית של ראשי "איחוד הצלה". יקיימו דיונים על המשך פיתוח הארגון

ראשי 'איחוד הצלה' אצל הגרי"ש אלישיב, ביום ו'
ראשי 'איחוד הצלה' אצל הגרי"ש אלישיב, ביום ו'

עשרות ראשי הסניפים, חברי ההנהלה וראשי הארגון יתכנסו מחר (ב) במלון "ניר עציון", במסגרת הוועידה השנתית הארצית לראשי "איחוד הצלה". משתתפי הוועידה ישתתפו ביום דיונים שיעסוק בהמשך התוויית הדרך לפיתוחו המרשים של הארגון, המאגד כיום כ-1000 מתנדבים, מכל רחבי הארץ.

בין הנושאים שיעמדו לדיון: פתיחת סניפים נוספים; בקרה על יציאת המתנדבים לקריאות; דיון על המוקד והגל הארצי המפעיל את כלל החובשים בארץ; וכן דיונים שונים בנושא רווחת המתנדב, גיבוש, התמקצעות החובשים וכו'.

את ועדת רבני "איחוד הצלה" ייצג בכינוס הרב אריה דביר, אשר ידון עם ראשי הסניפים בכל הנוגע להלכה ולתקנות הארגון שנקבעו על ידי חברי ועד הרבנים.

עם פתיחת הוועידה פנו ראשי הארגון למעונם של הגרי"ש אלישיב והגר"ע יוסף בכדי לקבל את ברכתם לקראת הועידה הארצית לראשי הסניפים.

לפי 'איחוד הצלה', הוועידה הארצית מתקיימת בכדי לכוון את המשך פיתוחו של הארגון ושגשוגו בכל התחומים, הן ברווחת המתנדב, במקצועיותו, בנושאי הלכה ורפואה וכן בנושאים למען הקהילה ובמניעת אסונות וסכנות בקרב הציבור.

האירוע כולו יתקיים בחסות "סלקום" והנוכחים יזכו לשי מכובד מתנת כמה חברות במשק שביקשו להעניק לראשי הסניפים שי שיסמל את ההוקרה לפועלם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}