י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ח"כ ליצמן: הממשלה מחסלת את הישיבות ואלי ישי בורח לחו"ל

ועוד: "ראש הממשלה ואנשי לשכתו נותנים את דעתם לפשר עמידתה הכפופה והמתרפסת של ש"ס, בדבקות בלתי-מוסברת לכיסאות הממשלה והקואליציה – מה שמביא להחרפת ההתנכלויות לעולם התורה"

ליצמן וישי בימים הטובים
ליצמן וישי בימים הטובים

"מנעמי השלטון המדומים אותם מעניק ראש הממשלה לאלי ישי, ככל הנראה פועלים את פעולתם, ומסמאים את עיניו, והן הופכות טוחות-מראות בכל הקשור למבט ער ודרוך על תקציבן של הישיבות הקדושות", כך אומר ח"כ יעקב ליצמן.

ליצמן התייחס לנסיעותיו של יו"ר מפלגת ש"ס, אלי ישי, לקהיר ולארצות-הברית, במסגרת "שליחויות ממלכתית נבובות וריקות מתוכן, אשר ניתנות לו מתוקף היותו שר בכיר בממשלה וסגן ראש הממשלה, ואשר נועדו ככל הנראה, לסמא את עיניו ולהסיטו מייעודו המקורי בשמירה על עולם התורה".

לדברי ליצמן, בעת שמתנהלים הדיונים על תקציב המדינה לשנת 2008, הכולל הכרזת חיסול והרס לעולם הישיבות, מוצא לנכון יו"ר ש"ס אלי ישי 'לברוח' מהמערכה ולהיעלם בחו"ל. לדברי ליצמן, בכך הוא מראה ומלמד על חשיבות עולם הישיבות עבורו ועל סדרי עדיפויותיו.

ליצמן אמר עוד כי הוא רואה בתמיהה רבה את המשך השותפות של ש"ס בממשלה, בעיקר לאור העובדה כי "ראש הממשלה ואנשי לשכתו נותנים את דעתם לפשר עמידתה הכפופה והמתרפסת של ש"ס, בדבקות בלתי-מוסברת לכיסאות הממשלה והקואליציה – מה שמביא להחרפת ההתנכלויות לעולם התורה, כשמצד ש"ס נרשמת דממת מוכים ונרדפים הגוררת בבירור את המכה הבאה".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}