כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

שנה טובה על-פי 'קוקה קולה'

'קוקה קולה' יוצאת במבצע ייחודי: פרסים לאורך השנה ל-7 משפחות. סמנכ"ל השיווק: "המטרה היא לנצל את הצריכה המוגברת בתקופת החגים"

רבן (מימין) וסגיס במסיבת עיתונאים למגזר החרדי
רבן (מימין) וסגיס במסיבת עיתונאים למגזר החרדי



חברת 'קוקה-קולה' ממשיכה להגביר פעילות במגזר החרדי, ויוצאת במבצע חדשני שבו יוענקו לזוכים מתנות ופרסים יוקרתיים לאורך כל השנה. המבצע יצא תחת הכותרת: "שנה טובה מאד עם קוקה-קולה".

7 משפחות הזוכות יקבלו פרסים בשווי עשרות אלפי שקלים: בסוכות המשפחות יקבלו ביגוד אופנתי לכל המשפחה ורכב שכור כולל דלק לימי החג, בחנוכה משחקים, בפורים משלוח מנות, בפסח שולחן סדר מושלם הכולל שולחן וכסאות, קערת כסף, סכו"ם, כלים ומפות. בשבועות המשפחות יקבלו זרי פרחים ובקיץ חופשה משפחתית במלון 'ניר עציון'. בנוסף לכל זה, יקבלו הזוכים אספקת משקאות 'קוקה קולה' ישירות לביתם לאורך השנה, וכן יזכו בביקור ב'מרכז החושים' של 'קוקה קולה' בבני ברק.

ההשתתפות במבצע היא באמצעות איסוף פקקים ומסירת המספרים למספר טלמסר. כל פקק מזכה בהשתתפות בהגרלה.

בקבוצות מיקוד שערכה 'קוקה-קולה' בטרם הפעילות, נתפס הקונספט של המבצע כאטרקטיבי ביותר: "סדרת המתנות הניתנות במהלך השנה נתפסה כפרס חלום ייחודי באופיו, חדשני ומותאם למגזר החרדי. העובדה כי המבצע מיועד באופן בלעדי לציבור החרדי עוררה הערכה רבה".

בנוסף לפרסים, תשודר ברדיו 'קול חי' תכנית יומית קבועה שתקרא 'שנה טובה מאד עם קוקה קולה' בהגשת אריאל ברמן. לדברי תומר סגיס, מנהל יחסי הציבור של 'קוקה קולה' ואיש רדיו וותיק בפני עצמו, " זו לא תכנית פרסומית עם שטיפת מוח, אלא תכנית ברוח הקונספט של 'קוקה קולה' של 'לא דומה לא כמעט'".

לדבריו, יהיו בתכנית פינות קבועות עם מאזינים, פינת מומחים בנושאים שונים, חדשות חצרות חסידים, וכן בדרן שילווה את השידור. בנוסף המאזינים הם גל אלו שיערכו את המוזיקה שתשודר בתכנית. "המותג 'קוקה קולה' הוא מאד מסקרן את הציבור", אומר סגיס, "ולכן ננחשוף כל פעם דמות אחרת מאחורי המותג 'קוקה קולה'".


ג .טאוב- שריג מנהלת מגזרים באגף השיווק של 'קוקה-קולה', מסרה כי "מבצע 'שנה טובה מאד' עם קוקה-קולה שיועד ונתפר במיוחד לקהל החרדי, מהווה צעד מרכזי נוסף בחיבור הייחודי בין קוקה-קולה לערכיו ולאורח חייו של המגזר החרדי, תוך העמקת הקשר בין המותג לצרכן".

"אני מאמין בעבודה לאורך זמן"


"התחלנו את הפעילות במגזר החרדי בחודש דצמבר, והראנו מאז כמעט כל חודש מגע עם הצרכן החרדי", אומר ל'מרכז העניינים' טל רבן, סמנכ"ל השיווק של 'קוקה קולה'. "עכשיו אנחנו יוצאים במבצע שהוא מעבר לפעילות הרגילה ונוגע לרוח 'קוקה קולה' של 'לא דומה לא כמעט'".

לדבריו, "המהות של המבצע מאד שונה ממבצע רגילים. בחרנו להגשים חלום ל-7 משפחות שלאורך כל השנה יזכו בפרסום יקרי ערך. זה מבצע שתפור במיוחד לציבור החרדי לאחר בדיקה עם קבוצת מיקוד, ולכן אנחנו מאמינים שהוא יביא למעורבות וחיזוק המותג בציבור החרדי". רבן צופה כי עשרות אלפים מהציבור החרדי ירשמו להגרלה.

'קוקה קולה' מתכוונת לצאת בפרסום נרחב למבצע, באמצעות העיתונות, שילוט החוצות וכלי המדיה השונים. לדברי רבן, המטרה היא לנצל את זמן הצריכה המוגבר של תקופת החגים. "המבצע המדובר יהיה בעצם שיא הפעילות לחודש אלול", אומר רבן, "ולאחר מכן נמשיך עם תכנית העבודה הסדירה".

רבן מסביר כי "אנחנו רוחשים המון כבוד למגזר החרדי ומרגישים חזרה תגובות טובות מאד. אני מאמין בעבודה לאורך זמן ובסופו של דבר גם המותג 'קוקה קולה' יגיע למעמד שאנחנו מעוניינים במגזר החרדי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}