י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

השילוט ב'בחדרי' עובד

רק אמש חשפנו כי במסגרת קמפיין של 'אפיקים', נתלו מודעות הפרסום של 'פלאפון' על שלטי החוצות בעיר אלעד שלא כדין * הבוקר, בתגובת בזק, נזעק ראש מועצת אלעד להורות על הסרתם

אחד השלטים לאחר הגירוד
אחד השלטים לאחר הגירוד

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' כי מודעות הפרסום של 'פלאפון', במסגרת הקמפיין של משרד הפרסום 'אפיקים', נתלו על שלטי החוצות באלעד - באמצעות חברת 'ענק קונטרול שילוט' - שלא כדין, ותוך העלמת עין של המועצה המקומית, הבטיח ראש המועצה צביקה כהן לטפל בנושא בחומרה, ומיהר גם לבצע.

במכתב שיצא הבוקר מטעמה של המועצה המקומית, נדרשה חברת 'פלאפון' להסיר תוך עשרים וארבע שעות את שלטי הפרסום של החברה, שנתלו במסגרת קמפיין של משרד הפירסום 'אפיקים'. בנוסף, הודיעה המועצה כי בכוונתה לתבוע את החברה במידה ויתברר כי נגרמו נזקים לעמודי השילוט הרבים הפזורים ברחבי העיר.

המכתב החד-משמעי עשה את שלו, ותוך שעות ספורות (הרבה לפני תום האולטימטום בן עשרים וארבע השעות), מרגע שהגיע המכתב ליעדו בחברת 'פלאפון', גורדו כל מודעות הפרסום של 'אפיקים' מעמודי שילוט החוצות באלעד.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מבקש ראש המועצה כהן להבהיר, כי בכוונת המועצה לצאת בקרוב למכרז שילוט מסודר, שישים קץ למאבקי הרחוב של חברות הפרסום.
,

קישורים:
החשיפה: שילוט שכולו 'רווח'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}