סלטי 'שמיר' קיבלה כשרות בד"צ
חברת הסלטים מתכוונת להעמיק את אחיזתה במגזר החרדי. היעד: נתח שוק של 30%. בשלב זה אין כוונה לצאת בקמפיין פרסומי
- נתי טוקר, 'מרכז העניינים'
- ב' תמוז התשס"ז
- 6 תגובות
הצרכן החרדי יודע להעריך מוצר איכותי. צילום אילוסטרציה
חברת סלטי 'שמיר' מעמיקה את אחיזתה בשוק המגזר החרדי, וקיבלה הכשר של בד"צ העדה החרדית לכל סלטי החברה.
מדובר בכ-60 סלטים שונים שיימכרו ברשתות ובמרכולים וישווק גם לשוק המוסדי ולאולמות שמחה, כמו גם לשוק הכשר בעולם.
בשנה האחרונה השקיעה החברה למעלה מחצי מיליון דולר בשדרוג קווי הייצור תוך שימת דגש על טכנולוגיה מתקדמת ותהליך ייצור מוקפד. לדברי עמירם גיא, מנכ"ל סלטי 'שמיר', "הצרכן החרדי, אשר יודע להעריך מוצר איכותי, יוכל ליהנות כבר בימים אלו מסלטי האיכות של שמיר בכשרות גבוהה ובמחיר ללא תחרות".
גיא הוסיף כי בכוונת החברה להגיע לנתח שוק של 30% במגזר החרדי בשוק הסלטים המוכנים.
כמו כן, החברה נערכת מזה זמן רב לקראת שנת השמיטה הבעל"ט באמצעות הסכמי רכש מאדמות נכרים.
מפעל סלטי שמיר הוקם בשנת 1974 על-ידי משפחת דרייזן. לאחר תהפוכות עסקיות רבות, הוא נרכש בשנת 2006 על ידי אנשים העסקים עמירם גיא ויעקב גינזבורג. בשנתיים האחרונות המכירות עלו באופן ניכר, ועד סוף השנה, מעריכים בחברה כי יסתכמו המכירות ב-45 מיליון שקל.
סלטי 'שמיר' מייצאים את סחורתם גם לחו"ל, ובשנת 2006 עמד היקף הייצוא על 5 מיליון שקל.
בשלב זה, סלטי הרשת משווקים רק ברשת 'אלף', 'ברכל' וברשתות הפרטיות. החברה עושה בימים אלו מאמצים לחדור לרשת 'שפע שוק'.
מנכ"ל החברה אמר ל'מרכז העניינים' כי בשלב זה לא הוחלט על פעילות פרסומית במגזר החרדי, ועדין לא נשכר משרד פרסום לשם כך. לדבריו, עם שינוי ההכשר ותחילת השיווק ברשתות הגדולות, מתכוונים ברשת לצאת במסע פרסום במגזר החרדי על מנת להגדיל את היקף המכירות.
המתחרים של סלטי 'שמיר' הם סלטי 'אחלה' של 'שטראוס', שיצאה בחודשים האחרונים בקמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'. בנוסף, סלטי 'צבר' המשווקים ברשתות החרדיות זוכה לנתח שוק גבוה, אולם לא פעילה במגזר החרדי בתחום הפרסום.
מדובר בכ-60 סלטים שונים שיימכרו ברשתות ובמרכולים וישווק גם לשוק המוסדי ולאולמות שמחה, כמו גם לשוק הכשר בעולם.
בשנה האחרונה השקיעה החברה למעלה מחצי מיליון דולר בשדרוג קווי הייצור תוך שימת דגש על טכנולוגיה מתקדמת ותהליך ייצור מוקפד. לדברי עמירם גיא, מנכ"ל סלטי 'שמיר', "הצרכן החרדי, אשר יודע להעריך מוצר איכותי, יוכל ליהנות כבר בימים אלו מסלטי האיכות של שמיר בכשרות גבוהה ובמחיר ללא תחרות".
גיא הוסיף כי בכוונת החברה להגיע לנתח שוק של 30% במגזר החרדי בשוק הסלטים המוכנים.
כמו כן, החברה נערכת מזה זמן רב לקראת שנת השמיטה הבעל"ט באמצעות הסכמי רכש מאדמות נכרים.
מפעל סלטי שמיר הוקם בשנת 1974 על-ידי משפחת דרייזן. לאחר תהפוכות עסקיות רבות, הוא נרכש בשנת 2006 על ידי אנשים העסקים עמירם גיא ויעקב גינזבורג. בשנתיים האחרונות המכירות עלו באופן ניכר, ועד סוף השנה, מעריכים בחברה כי יסתכמו המכירות ב-45 מיליון שקל.
סלטי 'שמיר' מייצאים את סחורתם גם לחו"ל, ובשנת 2006 עמד היקף הייצוא על 5 מיליון שקל.
בשלב זה, סלטי הרשת משווקים רק ברשת 'אלף', 'ברכל' וברשתות הפרטיות. החברה עושה בימים אלו מאמצים לחדור לרשת 'שפע שוק'.
מנכ"ל החברה אמר ל'מרכז העניינים' כי בשלב זה לא הוחלט על פעילות פרסומית במגזר החרדי, ועדין לא נשכר משרד פרסום לשם כך. לדבריו, עם שינוי ההכשר ותחילת השיווק ברשתות הגדולות, מתכוונים ברשת לצאת במסע פרסום במגזר החרדי על מנת להגדיל את היקף המכירות.
המתחרים של סלטי 'שמיר' הם סלטי 'אחלה' של 'שטראוס', שיצאה בחודשים האחרונים בקמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'. בנוסף, סלטי 'צבר' המשווקים ברשתות החרדיות זוכה לנתח שוק גבוה, אולם לא פעילה במגזר החרדי בתחום הפרסום.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות