י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

בני-ברק אומרת 'לא' לטלוויזיה

הגרמי"ל לנדא הורה להסיר את מסכי הפלזמה בחנויות ובקיוסקים שבהם הוקרנו פרסומות ותמונות רבנים כי "מכניסים את הטלוויזיה בדלת האחורית". היזמים: "כיבינו את המסכים עד לברור הענין"

בני ברק. צילום אילוסטרציה
בני ברק. צילום אילוסטרציה

הגרמי"ל לנדא הורה לקיוסקים ולחנויות שבהכשרתו שבעיר בני ברק להסיר את מסכי הפלזמה שהכילו פרסומות ותמונות רבנים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'

בחודשים האחרונים החלה קבוצת יזמים, בראשות הספר בנצי אוביץ, להתקין מסכי פלזמה בקיוסקים ובחנויות ברחבי העיר בני ברק. במסכים הללו הוקרנו פרסומות של חברות ועסקים ובמקביל, תמונות של אדמו"רים ורבנים מבית היוצר של 'העולם החרדי'. המסכים הותקנו במקומות כגון 'מטעמי שלמה' ו'לב העיר' ברח' הרב שך סמוך לביכ"ס איצקוביץ.

בעקבות פניות שהגיעו אל הגרמי"ל לנדא, אב"ד בני-ברק, בטענה כי "מכניסים את הטלוויזיה בדלת האחורית", יצאה הוראה גורפת מגוף הכשרת של הרב לנדא לכל הקיוסקים להסיר את מסכי הפלזמה, ולא – תוסר הכשרות.

מנהל לשכת הגרמי"ל לנדא, הרב יהודה כץ, מסר ל'בחדרי חרדים' כי ""הרב לנדא נגד הכנסת מסכי פרסומות בחנויות והוא נתן הוראה לחנויות שבהכשרתו להסיר את זה".

כבר כיום הופסקה פעילותם של המסכים, ובימים הקרובים אמורים בעלי החברה להסיר אותם לחלוטין.

היזם בנצי אוביץ אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא קיבל אישור מפורש מרבנים להתקין את המסכים. לדבריו, הוא מכבד את ההחלטה של הגרמי"ל לנדא והורה לכבות את המסכים עד לברור הענין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}