י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

כשר אבל מסוכן

תינוק בבית שמש נחנק לאחר שבלע פלומבת מתכת של כשרות בשר. מתנדבי 'הצלה ישראל' הצילו את חייו. היום שוב ניצל תינוק לאחר שנחנק מכמות גדולה של צימוקים

פלומבת הכשרות שהוצאה מגרונו של התינוק בבית שמש
פלומבת הכשרות שהוצאה מגרונו של התינוק בבית שמש

תינוק בבית שמש בן שמונה חודשים בלע בטעות את פלומבת הכשרות ממתכת של בשר ונחנק. מתנדבי 'הצלה ישראל' הוזעקו למקום והחלו לבצע בו פעולות בכדי להוציא את הגוף הזר שחדר לגרונו.

הם נדהמו כששלפו מגרונו פלומבת כשרות של בשר אותה בלע. התינוק החל לנשום כרגיל מיד כשהוציאו את הפלומבה. הוא פונה לבית החולים ושוחרר כעבור זמן קצר. בשובם מבית החולים, יצר קשר אבי התינוק עם המתנדבים שהצילו את חייו של בנו והודה להם נרגשות.

המקרה שאירע לפני שבועיים מצטרף למקרה שאירע היום (ד') בבית שמש, כאשר תינוק נקראו מתנדבי 'הצלה ישראל' בבית שמש לטפל בתינוק שאכל כמות צימוקים גדולה מקיבולת פיו והחל להיחנק תוך כדי אכילה.

אימו שהבחינה כי הוא מתקשה בנשימה הזעיקה עזרה והמתנדבים נשלחו למקום על מנת להעניק טיפול רפואי ראשוני עד לבוא צוות הנט"ן. המתנדבים הגיעו במהירות והבחינו כי התינוק מתקשה מאד בנשימה. הם ביצעו בו מיד מספר פעמים פעולות 'היימליך' שפתחו לו את דרכי הנשימה. צוות נט"ן של מד"א פינה את הילד לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב קל-בינוני.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}