כ"ג חשון התשפ"ה
24.11.2024

המדורים הפופולריים במגזר: חדשות וצרכנות

מכון 'מותגים': 80% מהמגזר החרדי נחשפים לעיתון כלשהו. מדורי החדשות והצרכנות הם הפופולריים ביותר. 25% משוק המזון לתינוקות מגיע מהמגזר החרדי

לא קוראים בשבת קודש. צילום אילוסטרציה
לא קוראים בשבת קודש. צילום אילוסטרציה

80% מהמגזר החרדי נחשפים לעיתונות החרדית, זהו הנתון הבולט שהוצג בהרצאה של מנכ"ל מכון 'מותגים', אבי פאר, במסגרת יום עיון למגזר החרדי מטעם המרכז הישראלי לניהול, שהתקיים בשבוע שעבר. מהנתונים עולה, כי 80% מהמגזר החרדי קוראים עיתון כלשהו, ואילו 20% לא נחשפים כלל לכל כלי מדיה.

במענה לשאלה איזה עיתונים קורא המגזר במהלך ימי השבוע, מובילים 'המודיע' ו'יתד נאמן' עם 30% כל אחד. בעיתונות סוף השבוע מוביל עיתון 'משפחה' עם 24% חשיפה, 'המודיע' 20%, 'יתד נאמן' 19% ובקהילה 8%. עוד עולה, כי רבים מהמגזר מקפידים שלא לקרוא עיתונים במהלך שבת קודש - 32% הצהירו כי אינם קוראים כלל עיתונים במהלך סוף השבוע.

ומהם המדורים הפופולריים ביותר בעיתונות החרדית? 76% הצהירו כי הם קוראים בעיתון את החדשות היומיות השוטפות. מדורי הצרכנות, כך מסתבר, זוכים לפופולריות גבוהה יחסית עם 47%. מודעות הלוח במקום השלישי עם 40% ושאר המדורים מסתפקים באחוזים בודדים.

בנוסף, פאר הציג נתונים אודות הרגלי הצריכה של המגזר החרדי, מהם עולה כי כוח הקנייה של המגזר עומד על כ-9 מיליארד שקלים בשנה, כאשר ההוצאה למזון עומדת על 3.4 מיליארד שקל. 25% מכלל המכירות בתחום המזון לתינוקות הם מהמגזר החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}