י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

באישור משפטי: 900 יהודים הוטבלו לנצרות

היועץ המשפטי אישר למיסיונרים לערוך אירועים במרכז הקונגרסים בחיפה, והשבת הוטבלו בעיר 900 יהודים לנצרות. יו"ר 'יד לאחים': "מעמד ההטבלה נעשה בלגיטמציה משפטית. היש חילול ה' גדול מזה?'"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לפני שבועות אחדים פסק בית משפט השלום בחיפה כי מרכז הקונגרסים חייב להיות פתוח גם בפני המיסיונרים. פסק הדין המקומם זכה לגיבוי מפוקפק ותמוה, בחוות דעת ארוכה, מאת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שקבע כי אין לבלום את אירועי המיסיון בשום מקום, "מטעמים של אפליה".

השבת, המיסיונרים ביצעו הלכה למעשה את הפסק המשפטי. לנגד עיני תשע מאות יהודים, חלקם עולי חבר העמים וחלקם ישראלים ותיקים, שהתכנסו בעיצומה של השבת, תוך כדי חילולה בפרהסיה וברגל גסה, הציגו ראשי הכת המיסיונרית הידועה לשמצה, עדי ה', את שובם אל הזירה הצפונית, כשהם נהנים מגיבוי מלא של מערכת המשפט בישראל.

במרכז המופע, שכלל דברי ארס המאדירים את דמותו של אותו האיש רח"ל, עלו על הבמה, בזה אחר זה, מס' יהודים, ששמותיהם ופרטיהם המלאים מצויים בידי יד לאחים, והוצגו לקהל הרב שקיבל אותם בתשואות לקראת הטבלתם לנצרות.

כל היהודים הובלו היישר ממרכז הקונגרסים לבית המשמש את הכת, בשכונת קריית אליעזר. שם, בבריכה השוכנת בחצר הבית, הוטבלו לנצרות, בעיצומו של יום השבת.

"מעבר להטבלה לנצרות, שכנגדה לב כל יהודי נקרע לגזרים", אמר השבוע יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, "יש באירוע האחרון משום חילול ה' כואב, נורא ומחפיר. לא עוד מעשים מיסיונריים נפשעים המתארגנים תודות לזממם הבלתי נלאה שאינו יודע גבולות. מעמד ההטבלה האחרון נעשה בלגיטימציה מפורשת של רשויות החוק והמשפט. היש לנו חילול ה' גדול מזה?", הטעים הגרש"ב ליפשיץ.

בתוך כך, על רקע פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, מתחדשת במלוא עוזה הפעילות הפרלמנטרית והחוץ-פרלמנטרית, ביוזמת 'יד לאחים', לתיקון חוק המיסיון, על מנת להביא לכך שהחוק יאסור כל פעילות של שידול, שכנוע והטפה להמרת דת מכל סוג שהוא.

"הגיע הזמן", אמר בהקשר זה, יו"ר 'יד לאחים', "שהעם בישראל יבין שהמיסיון הוא האויב הגדול ביותר של העם היהודי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}