כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

'רמדיה' מתרסקת

נתח השוק הכספי צנח ל-0.3% והפעילות צפויה להיפסק. 'רמדיה' הפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום למגזר החרדי 'קרימלובסקי כהן'

יובל לוי ודורון אדמתי בהשקת 'רמדיה החדשה'
יובל לוי ודורון אדמתי בהשקת 'רמדיה החדשה'

השקת 'רמדיה החדשה' נכשלה: מנתוני חברת 'נילסן' שפורסמו ב'גלובס' עולה, כי בקטגוריית תרכובות המזון לתינוקות מחזיק המותג בנתח כספי של 0.3% בלבד, ביחס לנתח כספי של כ-35% כאשר המותג היה בשיאו, ובנתח כספי של 9% כאשר התפוצצה פרשת 'רמדיה'.

בפרשת 'רמדיה' התגלה כי היה מחסור חמור וויטמין B1 וחומרי מזון נוספים אשר גרמו למוות שני תינוקות ולתחלואה של עשרות נוספים.

לפני כשנה וחצי נרכש המותג על-ידי איש העסקים יובל לוי והושק מחדש תחת השם 'רמדיה החדשה'. כאמור, למרות זאת, המותג הולך ומאבד מערכו.

ב'גלובס' אף מדווח כי פעילותו של המותג תופסק, ככל הנראה. עובדי החברה סיימו את עבודתם, ובהם גם מי שכיהן כמנכ"ל החברה, דורון אדמתי.

ל'מרכז העניינים' נודע, כי 'רמדיה' הפסיקה לפני מספר חודשים את ההתקשרות עם משרד הפרסום 'קרימלובסקי כהן' למגזר החרדי, שליווה את מהלך ההשקה המחודש.

מי שהרוויח מקריסתה של 'רמדיה' הוא המותג המתחרה 'מטרנה', שנתחו הכספי עלה ב-24% בתרכיבי מזון לתינוקות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}