עלייה של 10% בפרסום החרדי בתקופת החגים
מסיכום תקופת החגים פסח ופורים בפרסום החרדי עולה כי חלה עלייה של 10% בפרסום החרדי יחסית לתקופה המקבילה אשתקד. כצפוי, 'סנו' מובילה, גם 'אפיקים' והענף המושקע ביותר: ספרים
- נתי טוקר, 'מרכז העניינים'
- כ"ט ניסן התשס"ז
- 1 תגובות
ספרי קודש של 'מאורות'. הענף המושקע ביותר
מסיכום תקופת החגים של 'יפעת בקרת פרסום' עולה כי 'סנו' היא המפרסמת המובילה במגזר החרדי, והשקיעה 660 אלף דולר במחירי מחירון בעיתונות החרדית המובילה. 'סנו' הגדילה את תקציב הפרסום לפסח בכ-15% יחסית לתקופה המקבילה אשתקד.
כל היקף הפרסום בתקופה זו עלה ב-10% יחסית לתקופה המקבילה אשתקד.
הנתונים מתייחסים לתאריכים 18.2.07 – 19.4.07 – תקופת החגים פורים ופסח – בעיתונים 'המודיע', 'יתד נאמן', 'משפחה' ו'בקהילה'.
במקום השני, כמו בשנה שעברה, נמצאת רשת 'שפע שוק' עם השקעה של 338 אלף דולר, עלייה קטנה יחסית לשנה שעברה. קבוצת 'שטראוס עלית' מזנקת למקום השלישי, כאשר הגדילה באופן משמעותי את תקציב הפרסום שלה בתקופת ערבי החגים יחסית לשנה שעברה, והשקיעה כ-300 אלף דולר.
'יוניליוור' ישראל מתברגת במקום השישי עם 195 אלף דולר, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד לא נכללה בעשרת המפרסמים המובילים במגזר.
'הצורפים', לעומת זאת, הקטינו מעט את התקציב והשקיעו בתקופה האמורה 133 אלף דולר. 'טעמן', שבשנה שעברה השקיעו 152 אלף דולר, לא נכללים השנה בעשרת הגדולים.
תת הענף המושקע ביותר הוא דווקא ענף הספרים, שאינו מגובה בפעילות במשרדי הפרסום. בענף הספרים הושקע השנה כמעט 600 אלף דולר, יחסית ל-222 אלף דולר בלבד בתקופה המקבילה אשתקד.
בתחום רשתות השיווק, היקף הפרסום ירד משמעותית, והוא מתייצב במקום השני עם השקעה של 530 אלף דולר, יחסית ל-687 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ככל הנראה, המניע לכך הוא ביטול המותג 'זול למהדרין' שהיה פעיל בפרסום החרדי בשנה שעברה.
הפרסום בענף מוצרי החלב גדל ועמד השנה על 385 אלף דולר.
משרד הפרסום המוביל בתקופת ערבי החג הוא 'אפיקים' עם היקף פעילות של 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון – עלייה של כ-20% מהשנה שעברה. 'בולטון פוטנציאל' במקום השני עם 1.5 מיליון דולר ו'פרסום גל' במקום השלישי עם 771 אלף דולר. 'מותג בפרסום' מתברג במקום התשיעי עם פעילות בהיקף 162 אלף דולר. פרסום 'נטו' ו'קרימלובסקי כהן', שהיו במקומות 9-10 בשנה שעברה (בהתאמה), לא נכללו השנה בעשרת הגדולים.
בגזרת העיתונים, 'יתד נאמן' הצליח השנה למשוך אליו את כמות הפרסומות הגבוהה ביותר – כמעט 50 אלף אינטש. בשנה שעברה הוביל 'המודיע' עם 44.6 אלף אינטש.
סיכום החגים: כל המספרים
(בסוגריים: נתוני התקופה המקבילה אשתקד)
המפרסמים
1. סנו $660,430 ($572,489)
2. שפע שוק $338,240 ($327,794)
3. שטראוס עלית $300,308 ($194,815)
4. פלאפון $206,883
5. תנובה $204,851 ($191,962)
6. יוניליוור $195,420
7. בזק $177,046 ($129,003)
8. מפעל הפיס $171,397
9. הצורפים $133,102 ($148,544)
10. ניופאן $131,172 ($146,360)
תתי-ענפים
1. ספרים $596,840 ($222,361)
2. רשתות שיווק $531,278 ($687,246)
3. ביגוד $413,897 ($406,755)
4. דיור $386,941 ($402,744)
5. מוצרי חלב $385,817 ($241,774)
6. תקשורת סלולרית $351,883 ($222,408)
7. בנק $334,895 ($347,273)
8. ארגונים/עמותות $277,415 ($191,514)
9. שיניים $244,937
10. תכשיטים $221,445 ($236,372)
המשרדים
1. אפיקים $1,620,059 ($1,357,519)
2. בולטון פוטנציאל $1,576,474 ($1,287,253)
3. פרסום גל $771,990 ($783,105)
4. מקאן אריקסון $629,933 ($581,169)
5. מימד $584,144 ($575,028)
6. טריו $555,322 ($445,905)
7. תוצאות אפקטיביות $455,972 ($331,513)
8. פרסום חן $275,654 ($280,143)
9. מותג בפרסום $162,249
10. דמיון פרסומאים $127,734
העיתונים
1. יתד נאמן 49,284 אינטש (43,504)
2. המודיע 46,170 אינטש (44,667)
3. משפחה 36,241 אינטש (32,738)
4. בקהילה 29,301 אינטש (26,124)
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות