'שטראוס' תתרחב במגזר החרדי
'שטראוס' רכשה את הבעלות על מחלבות 'אביב' המייצרת את מוצרי החלב להדררין. בעקבות הרכישה תרחיב 'שטראוס' את היצע המוצרים גם בגבינות למהדרין
דוכן קידום מכירות של 'שטראוס' בפורום המנהלים
'שטראוס מחלבות' מתכוונת להרחיב את הפעילות במגזר החרדי. החברה חתמה אתמול (ד') על הסכם לרכישת הבעלות המלאה על מחלבות 'אביב נתיבות', תמורת 29 מיליון שקל.
מאז 2002 מחלבות 'אביב', שהיתה בבעלות חלקית של 'יטבתה', היא היצרנית של מוצרי החלב בכשרות הרב לנדא למהדרין למגזר החרדי. מוצרי המחלבה משווקים תחת המותג 'שטראוס מהדרין'.
עד היום ל'שטראוס מהדרין' היו מגוון מוצרים מצומצם למגזר, בעיקר בתחום המעדנים והיוגורטים. כבר לפני כשנה דווח כי בכוונת 'שטראוס' לפתוח קו מוצרי גבינות למגזר החרדי. המשא ומתן על רכישת המחלבה ארך כ-8 חודשים, ועתה, בכוונת 'שטראוס' להרחיב את היצע המוצרים גם לגבינות מהדרין ומשקאות פרוביוטיים.
גיורא בר דעה, מנכ"ל 'שטראוס אמר כי "מהלך זה יאפשר לקבוצת 'שטראוס' להעמיק את נוכחותה בקטגורית מוצרי החלב במגזר החרדי. אנו רואים במגזר החרדי קהל יעד חשוב, בעל צרכים ייחודיים ובכוונתנו לתת מענה הולם ולהעמיק את פעילותנו במגזר זה, וזאת כחלק מתפיסת המובילות של החברה שמצריך מתן מענה לכל המגזרים וקבוצות האוכלוסייה".
מעתה ואילך קו המוצרים למגזר החרדי ינוהל רק ב'שטראוס' ולא ב'יטבתה'. "החלטנו שאנחנו רוצים לנהל את קו המוצרים למגזר החרדי באופן מרוכז ולכן הניהול והפוקוס צריך לחזור למחלבות 'שטראוס'. בנוסף, רצינו להוציא את השותפים במחלבות אביב", אומר מנכ"ל שטראוס ישראל, גיורא בר-דעה.
שוק מוצרי החלב למגזר החרדי נאמד ב-50 מיליון שקל לשנה ונשלט על-ידי 'תנובה'. ל'שטראוס' נתח כספי של כ-15% בלבד. יעד החברה הוא להשוות בין קו המוצרים למגזר החילוני לקו המוצרים למגזר החרדי ולהגיע לנתח שוק כספי דומה, של 30%, בתוך שלוש עד ארבע שנים.
מאז 2002 מחלבות 'אביב', שהיתה בבעלות חלקית של 'יטבתה', היא היצרנית של מוצרי החלב בכשרות הרב לנדא למהדרין למגזר החרדי. מוצרי המחלבה משווקים תחת המותג 'שטראוס מהדרין'.
עד היום ל'שטראוס מהדרין' היו מגוון מוצרים מצומצם למגזר, בעיקר בתחום המעדנים והיוגורטים. כבר לפני כשנה דווח כי בכוונת 'שטראוס' לפתוח קו מוצרי גבינות למגזר החרדי. המשא ומתן על רכישת המחלבה ארך כ-8 חודשים, ועתה, בכוונת 'שטראוס' להרחיב את היצע המוצרים גם לגבינות מהדרין ומשקאות פרוביוטיים.
גיורא בר דעה, מנכ"ל 'שטראוס אמר כי "מהלך זה יאפשר לקבוצת 'שטראוס' להעמיק את נוכחותה בקטגורית מוצרי החלב במגזר החרדי. אנו רואים במגזר החרדי קהל יעד חשוב, בעל צרכים ייחודיים ובכוונתנו לתת מענה הולם ולהעמיק את פעילותנו במגזר זה, וזאת כחלק מתפיסת המובילות של החברה שמצריך מתן מענה לכל המגזרים וקבוצות האוכלוסייה".
מעתה ואילך קו המוצרים למגזר החרדי ינוהל רק ב'שטראוס' ולא ב'יטבתה'. "החלטנו שאנחנו רוצים לנהל את קו המוצרים למגזר החרדי באופן מרוכז ולכן הניהול והפוקוס צריך לחזור למחלבות 'שטראוס'. בנוסף, רצינו להוציא את השותפים במחלבות אביב", אומר מנכ"ל שטראוס ישראל, גיורא בר-דעה.
שוק מוצרי החלב למגזר החרדי נאמד ב-50 מיליון שקל לשנה ונשלט על-ידי 'תנובה'. ל'שטראוס' נתח כספי של כ-15% בלבד. יעד החברה הוא להשוות בין קו המוצרים למגזר החילוני לקו המוצרים למגזר החרדי ולהגיע לנתח שוק כספי דומה, של 30%, בתוך שלוש עד ארבע שנים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות