י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

שני פצועים בדרך לאפיית מצות

שני צעירים נפצעו הערב קשה וקל בתאונת דרכים בכניסה לישוב בית חלקיה בדרום, בעת שהיו בדרכם לאפיית מצות. מנכ"ל 'הצלה דרום': זהו כביש המועד לתאונות

התאונה הערב. צילום: ש. דביר, 'הצלה דרום'
התאונה הערב. צילום: ש. דביר, 'הצלה דרום'

שני צעירים חרדים, נפצעו הערב בתאונת דרכים שאירעה בכניסה ליישוב בית חלקיה בדרום, כאשר הרכב שבו נסעו בדרכם לאפיית מצות, התנגש בטריילר שנסע בנתיב הנגדי. אחד מהם נפצע קשה והשני קל - בינוני.

אל המקום זרמו מיד עם קבלת הידיעה, כונני 'הצלה דרום, כאשר הראשון שבהם שלמה דביר, העניק את הסיוע הראשוני לפצועים שהיו לכודים בתוך כלי הרכב. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר דביר, "ירדתי מבניין המועצה, כאשר לפתע שמעתי במירס על תאונה קשה בבית חלקיה. הגעתי תוך שניות למקום, ודיווחתי על שני הפצועים".

דביר הוסיף וסיפר, "בפצוע הקשה יותר טיפלתי מיד באמצעות ערכת עירוי, כאשר בו בעת הגיעו כוננים נוספים שסייעו בניסיון לחלץ את הפצוע מתוך הרכב. במשך דקות ארוכות נערכו ניסיונות לחלץ את הלכוד, כאשר מתנדבי 'הצלה דרום' מעניקים את הסיוע הרפואי הראשוני, ומדובבים את הפצוע על מנת שלא יאבד את הכרתו".

השניים פונו לבית החולים קפלן, כאשר אחד במצב בינוני עד קשה, וחברו במצב קל יותר.

מנכ"ל 'הצלה דרום' יוסי וויסנשטרן אמר אמש, "לצערי הכביש המדובר, כביש 3, מועד לתאונות ולא בפעם הראשונה. רק לפני כשלושה שבועות נאלצנו לחזות בתאונת הדרכים הקשה, בה מצאו את מותם האם וביתה שבאו לאזכרת אביהם במיוחד מארה"ב. באותה תאונה, כמעט ולא נותר בידי המתנדבים המסורים של 'הצלה דרום' מה לעשות. שמחתי למצער, כי תאונת הדרכים הנוכחית לא גבתה קורבנות בנפש בחסדי שמים. חשוב לציין לשבח את המתנדבים הרבים שהגיעו למקום התאונה, והיו כוח עזר חיוני לאנשי מד"א, בחילוץ הארוך יחסית של הפצועים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}