י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

מה אפשר לקנות ב-3 שקל?

אם חשבתם שאנחנו חיים במדינת רווחה, תופתעו לשמוע מה גובה סכום ה'קמחא דפסחא' שמעניקה ממשלת ישראל לנזקק אחד: 3 שקל. השר אדרי הגיב בנדיבות: "הסכום יוכפל"

"לכ-1,660 מיליון איש אין עם מה לחגוג את הפסח". חלוקת 'קמחא דפסחא'
"לכ-1,660 מיליון איש אין עם מה לחגוג את הפסח". חלוקת 'קמחא דפסחא'

לא תאמינו כמה מעניקה הממשלה 'קמחא דפסחא' לנזקקים לקראת חג הפסח: 3 שקל לאדם.

ח"כ הרב יעקב כהן ערך היום חשבון מעל גבי דוכן הכנסת וגילה כי הסכום שיועבר השנה לעמותות המחלקות מענקי 'קמחא דפיסחא' עומד על 3 שקל לאדם. כהן תבע מהשר המקשר בין הממשלה לכנסת, יעקב אדרי, לענות על השאלה: מה אפשר לקנות ב-3 שקלים?

"לכ-1,660 מיליון איש אין עם מה לחגוג את הפסח", קרא ח"כ כהן, "האם הממשלה רוצה לעשות מהם לעג וקלס בכך שאישרה עבורם תקציב של 3 שקל לאדם לתקציב 'קמחא דפסחא' של משרד הרווחה?".

כהן סיפר כי בדרכו לכנסת נכנס לחנות על מנת לבדוק מה אפשר לקנות ב-3 שקל. "קניתי כמה עלים של מרור והגעתי ל-4.5 שקל, כך שאני תמה מה בדיוק אמורים הנזקקים לעשות עם שלושת השקלים. אם זו המחווה של הממשלה, לדעתי מוטב לוותר בכלל על התקציב".

השר המקשר בין הממשלה לכנסת, יעקב אדרי, הסכים כי אכן הסכום מגוחך. "אני אכן פועל להגדיל את הסכום. ערכתי שיחות מול לשכת רה"מ ומשרד הרווחה, והובטח שהסכום יוכפל".

ואם שכחתם את לוח הכפל, נזכיר לכם שאם הסכום יוכפל הוא יעמוד על 6 שקלים לאדם...

בתום נאומו סיכם כהן "לחברי הממשלה הייתה משימה חשובה אחת והיא להדיח את יו"ר וועדת הכספים. ליצמן ייצג בכנסת את השכבות החלשות והוא שהשמיע את קולם, ומסיבה זו כנראה העדיפו בממשלה להדיחו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}