י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

'האריה השואג': ימונה שופט חרדי

בעקבות הפרסום ב'מרכז העניינים' החליט האיגוד הישראלי לדוברות ויחסי ציבור למנות שופט חרדי לתחרות 'האריה השואג'. הועבה פנייה לאריה פרנקל מ'פרסום גל'

לוגו התחרות
לוגו התחרות

האיגוד הישראלי לדוברות ויחסי ציבור החליט למנות שופט חרדי לתחרות 'האריה השואג', למרות שרשימת צוות השופטים נסגרה בחודש שעבר. זאת בעקבות פרסום ב'מרכז העניינים' כי משרדי היח"צ החרדיים לא מעוניינים להשתתף בתחרות מפני שבחבר השופטים אין נציג חרדי.

האיגוד פנה למנהל אגף יחסי ציבור ב'פרסום גל', ר' אריה פרנקל, והציע לו להתמנות כשופט בתחרות, בתקווה שהדבר יביא את משרדי היח"צ החרדיים להשתתף בתחרות. בשלב זה עדין לא התקבלה החלטה האם יצטרף פרנקל כשופט בתחרות.

בשבוע שעבר דיווחנו כי בתחרות בתחום יחסי הציבור 'האריה השואג'. לא משתתף המגזר החרדי המגזר. לטענת אנשי יחסי ציבור, הסיבה היא משום שהאיגוד לא השכיל למנות אף שופט מקרב המגזר החרדי שמסוגל להבין את הפעילות הייחודית למגזר.

"יש פה באמת בעיה מובנית, מכיוון שאנשי היח"צ במגזר הכללי לא יודעים איך 'לאכול' את יחסי הציבור המקצועיים במגזר החרדי. אין להם מתרגם לשפת הציבור החרדי ולכן לא אגש לתחרות", אמר פרנקל ל'מרכז העניינים'.

כאמור, בעקבות הידיעה הוחלט למנות שופט חרדי כבר השנה, וכן להיערך בהתאם לתחרות בשנה הבאה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}