י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הושקה יחידת האופנועים של זק"א תל-אביב

יחידה חדשה של אופנועים ורכבי שטח הושקה בזק"א מחוז תל אביב. הרב מצגר מסר את המפתחות ל-3 יחידות ברחבי מחוז תל אביב

הרה"ר הרב יונה מצגר בטקס ההשקה
הרה"ר הרב יונה מצגר בטקס ההשקה

יחידת האופנועים של מחוז זק"א תל אביב, הושקה בטקס שהתקיים באולם האירועים שבקריית 'בית יעקב' תל-אביב, בהשתתפות רבנים, מתנדבים, אישי ציבור וקציני משטרה.

האופנועים החדשים ורכב השטח 4X4 נתרמו על-ידי קהילת 'בית ישראל' בגולדרס גרין שבלונדון, בראשותו של הדיין הגאון הרב ארנטרוי שליט"א, ובסיוע משפחות יעקובוביץ וג'יי.

"מבחינתנו אין דבר ראוי יותר מסיוע לאנשים שמקדישים את זמנם בהתנדבות מלאה להצלת חיים ועשיית חסד של אמת", אמרו נציגי הקהילה למפקדי זק"א ת"א ונתניה.

האירוע, נפתח בדברי ברכה של מנכ"ל זק"א ר' צבי רוזנטל שעמד בדבריו על מלאכת המתנדבים שנעשית לשם שמיים ושלא על מנת לקבל פרס. בסיום דבריו ביקש רוזנטל להודות אישית לקהילת בית ישראל בגולדרס גרין ולנדיבים שתרמו את האופנועים.

הרב יעקב רוז'ה, רב יחידת זק"א ת"א תיבל בדברי תורה והלכות כבוד המת, ועמד בדבריו על הקשר של חסד של אמת למשטרת ישראל.

הרב משה גפני, סגן הרה"ר למשטרת ישראל, שמשמש משך כל ימות השנה כעמוד התווך של היחידה, סיפר על מסירותם של המתנדבים שבאה לידי ביטוי באירועים יומיומיים הרחק מזרקורי התקשורת. "אנו עומדים ונפעמים ממסירותכם ומרוח ההתנדבות המפעמת בכם", תיאר הרב גפני בחום.

אחרון הדוברים, אורח הכבוד הרב הראשי לישראל הרה"ג יונה מצגר נשא דברי ברכה נרגשים בשילוב דברי תורה, וסיפר על היכרותו האישית עם אנשי היחידה וראשי צוות תל אביב עוד מהתקופה בה שימש כרב בתל אביב. בסיום דבריו חנך הרב יחד עם המתנדבים את האופנועים ומסר את מפתחות האופנועים ל-3 יחידות זק"א, צוות בת ים-חולון, צוות הרצליה וצוות בני ברק-תל אביב.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}