י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

'קריסטל' מצאה בית

תקציב הפרסום של 'קריסטל' יטופל ב'בולטון פוטנציאל'.החברה מתכננת לפעול לאורך כל השנה בשלל מותגי חשמל לשימוש ביתי. רחל בולטון: "נדגיש בכל הפרסומים שהמוצרים הם תחת הבית של 'קריסטל'".

אברהם בריסק, מבעלי 'בולטון פוטנציאל'
אברהם בריסק, מבעלי 'בולטון פוטנציאל'

חברת שיווק מוצרי החשמל 'קריסטל' החלה לפעול במגזר החרדי. בתקציב הפרסום ויחסי הציבור של החברה נבחר לטפל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' לאחר שהחברה בחנה הצעות ממספר משרדים.

חברת 'קריסטל' משווקת בארץ מספר גדול של מותגים מובילים למוצרי חשמל ביתיים, כמו 'אמקור', AEG, 'תאדירן', 'אמנה' ועוד. במשרד 'בולטון פוטנציאל' אומרים כי החברה ביססה לעצמה שם טוב במשך השנים בשירות 'אמפה תאדירן', שנחשב לסמל לאיכות השירות.

'קריסטל' היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב, ונמצאת בשליטת איש העסקים משה ממרוד, המכהן גם כמנכ"ל החברה.

'בולטון פוטנציאל' יטפלו בכל שלל מותגי החברה לפי מה שימצא לנכון בכל פעם. נודע כי החברה מתכננת קמפיין אינטנסיבי ארוך טווח לאורך כל ימות השנה, מתוך הכרה בכוחו של המגזר החרדי.

רחל בולטון, מנכ"ל מנכ"ל 'בולטון פוטנציאל' אומרת ל'מרכז העניינים' כי חברת 'קריסטל' תדגיש את היתרון של שלל מותגים תחת בית אחד. "הציבור החרדי מאד אוהב שיושבים הרבה מותגים תחת בית אחד", מסבירה בולטון. "זה מעניק לזה תחושה של בית, ובית זה תמיד משהו יהודי. ניתן לראות הוכחות לזה גם במוצרים האהובים שתחת הבית של 'סנו', והמוצרים מבית 'שטראוס עלית'. הבית נותן לזה תחושה שיש בית מאחורי המוצר".

בולטון גם מציינת כי בכל פרסומי החברה למגזר החרדי יודגש כי המוצרים הם מבית 'קריסטל'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}