י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אם ובתה נהרגו בתאונה בצומת יד בנימין

היו בדרכן לקברו של אבי המשפחה בהר הזיתים. נהג הרכב, הרב אהרן חן, שליח חב"ד לקהילה הגרוזינית ברובע קווינס, מאושפז במצב קשה

הרכב בו נסעו בני המשפחה. צילום: .hnn.co.il
הרכב בו נסעו בני המשפחה. צילום: .hnn.co.il

טרגדיה: הגב' רחל צדק-שניאורסון (צלקשוואלי) ע"ה מקריית מלאכי, רעייתו של הרב שמואל צדק-שניאורסון (צלקשוואלי) ע"ה ובתה הגב' יוכבד חן מקווינס שבניו-יורק נהרגו הבוקר (שישי) בתאונת-דרכים קשה בצומת יד בנימין שבדרום. נהג הרכב, הרב אהרן חן, שליח חב"ד לקהילה הגרוזינית ברובע קווינס, מאושפז במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ בבית-החולים קפלן ברחובות.

בוחני התנועה של המשטרה מעריכים כי התאונה נגרמה בגלל אי שמירת מרחק. מחקירה ראשונית עולה כי סמוך לשעה 7:30 נעצר רכב של משמר הגבול בצומת, בנתיב הימני ואחריו נעצרה מכונית המאזדה הפרטית, נהוגה בידי הרב חן. על פי הערכת המשטרה נהג משאית סמי-טריילר לא הבחין בעצירה של שני הרכבים, התנגש במאזדה מאחור והעיף אותה לצד שמאל של הצומת. לאחר מכן פגעה המשאית גם ברכב של משמר הגבול וגררה אותו לתוך הצומת.

שלושת נוסעי המכונית היו בדרכם להר-הזיתים בירושלים, ליארצייט של אבי המשפחה הרב שמואל צדק-שניאורסון (צלקשוואלי) ע"ה שנפטר היום לפני שנים רבות, לאחר שסבל ממחלה קשה.

צוותי מד"א פינה את הפצועים לבית-הרפואה "קפלן" ברחובות.

המנוחה הותירה אחריה בנים ובנות: ר' שבתאי אבישי נחלת הר-חב"ד בקרית מלאכי, הגב' אסתר מיכאלי לוד, הגב' חני בטאשוולי, והגב' רבקה מיכאלשווילי מנחלת הר-חב"ד.

בתה ע"ה הותירה אחריה שישה ילדים: מנחם-מענדל, יוסף-יצחק, נחמה דינה, דבורה לאה, שמואל, ושלום דובער.

ההלוויה של הגב' רחל צדק-שניאורסון ע"ה נערכה היום בשכונת נחלת הר-חב"ד שבקריית מלאכי. הלויית בתה, הגב' יוכבד חן ע"ה, תתקיים ביום ראשון בצהרים.

ברוך דיין האמת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}