כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

אחרי 8 שנים: 'שסטוביץ' חוזרת לפעילות במגזר

תקציב הפרסום של חברת 'שסטוביץ' למותג 'קולגייט' יטופל ב'מותג בפרסום'. החברה לא היתה פעילה במשך 8 שנים במגזר החרדי

לחץ מצד רשת קמעונאית. קולגייט
לחץ מצד רשת קמעונאית. קולגייט

המשרד הקטן מפתיע: משרד הפרסום 'מותג בפרסום', בבעלות יהודית יפרח, החל לטפל בתקציב הפרסום של חברת 'ש. שסטוביץ' למותג משחות השיניים 'קולגייט'. החברה תעלה בקמפיין פרסום בעיתונות החרדית שאמור להיות באוויר עד לחג הפסח. הקמפיין מדגיש את היתרונות הבריאותיים של המוצר כמגינים על השיניים מפני עששת.

'שסטוביץ' קיימו מכרז על תקציב הפרסום בין כמה משרדי פרסום בינוניים במגזר החרדי. החברה פעילה במגזרים האחרים באמצעות משרד הפרסום 'פובלסיס סקטורס', ושקלה לפעול באמצעותו במגזר החרדי. כאמור, בסופו של דבר הוחלט כי תקציב הפרסום יטופל ב'מותג בפרסום'.

במשך כ-8 שנים החברה לא היתה פעילה במגזר החרדי. בעבר היא היתה פעילה באמצעות משרד הפרסום 'בולטון'.

בחודשים האחרונים החברה בחנה שוב פעילות במגזר, אולם הדבר לא יצא אל הפועל והחברה לא הפנתה תקציבים כלל למגזר החרדי. רק לאחרונה, בעקבות לחץ מצד רשת קמעונאית גדולה, החליטה החברה לפעול במגזר החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}