לא פחות מאלף
בפורים יצאו לרחובות אלפי בחורי ישיבות ויאספו תרומות לארגוני הת"תים. בישיבות עצמן מעלים קמפיינים פנימיים לעודד את הבחורים לאסוף כמה שיותר
- נתי טוקר, 'מרכז העניינים'
- ח' אדר התשס"ז
- 3 תגובות
הפוך על הפוך. המודעה בסלבודקה
יש קמפיינים גדולים שהציבור הגדול לא נחשף אליהם. מסעי פרסום שמיועדים לקהל יעד מצומצם.
חג הפורים בפתח, החג שבו נוהגים בחורי הישיבות לצאת לבתי הנגידים ולהתרים אותם למען קופות הת"ת. גם בחורי הישיבות זקוקים לעידוד רציני כדי לעודד אותם לפעול בהתלהבות. לכן יוצאת כל ישיבה בקמפיין פנימי המיועד לדרבן את הבחורים להתרים כמה שיותר כסף.
בכל ישיבה נמצא תמיד הבחור המבריק, הקופירייטר בפוטנציאל, שמצליח להפיק סיסמאות ומודעות יצירתיות. אחת מהישיבות הללו היא ישיבת סלבודקה, שיצאה בקמפיין יצירתי "הפוך על הפוך".
הקו של הקמפיין הוא: "מי אמר שכדי להצליח צריך...?". מודעת הענק בתמונה נתלתה בחדר האוכל עליה נכתב "מי אמר שצריך שלטי ענק כדי להצליח?".
עד בסידרה: "מודעת צבעונית באופן מוגזם עליה נכתב "מי אמר שצריך מודעות צבעונית כדי להצליח?". ומודעה נוספות, הפעם מלאת מלל "מי אמר שצריך לכתוב הרבה כדי להצליח?".
חג הפורים בפתח, החג שבו נוהגים בחורי הישיבות לצאת לבתי הנגידים ולהתרים אותם למען קופות הת"ת. גם בחורי הישיבות זקוקים לעידוד רציני כדי לעודד אותם לפעול בהתלהבות. לכן יוצאת כל ישיבה בקמפיין פנימי המיועד לדרבן את הבחורים להתרים כמה שיותר כסף.
בכל ישיבה נמצא תמיד הבחור המבריק, הקופירייטר בפוטנציאל, שמצליח להפיק סיסמאות ומודעות יצירתיות. אחת מהישיבות הללו היא ישיבת סלבודקה, שיצאה בקמפיין יצירתי "הפוך על הפוך".
הקו של הקמפיין הוא: "מי אמר שכדי להצליח צריך...?". מודעת הענק בתמונה נתלתה בחדר האוכל עליה נכתב "מי אמר שצריך שלטי ענק כדי להצליח?".
עד בסידרה: "מודעת צבעונית באופן מוגזם עליה נכתב "מי אמר שצריך מודעות צבעונית כדי להצליח?". ומודעה נוספות, הפעם מלאת מלל "מי אמר שצריך לכתוב הרבה כדי להצליח?".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות