כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

פעם שלישית גלידה

'פרסום גל' זכה בתקציב הפרסום של גלידות 'ריאו'. החברה תגדיל את תקציב הפרסום לקראת עונת הקיץ

מאיר גל, מנהל 'פרסום גל'
מאיר גל, מנהל 'פרסום גל'

‏יצרנית הגלידות 'ריאו' תקיים השנה פעילות שיווקית מקיפה במגזר החרדי. את הפעילות הפרסומית יוביל 'פרסום גל', שקיבל לאחרונה לידיו את תקציב הפרסום ויחסי-הציבור של החברה.
בעבר טופל התקציב במשרד הפרסום 'דמיון'.

החברה נערכת לייצור מגוון רחב של גלידות, חלבי ופרווה, בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים. הפעילות השיווקית תחתור להעמקת האחיזה של 'ריאו' בשוק הגלידות בקרב צרכני המהדרין.

ב'ריאו' ידגישו את הייחודית של קווי הייצור בחברה, המשלבים ידע ישראלי וותק של עשרות שנים בייצור גלידות טעימות, יחד עם יישום חידושים והתפתחויות בתחום הגלידות בעולם. "למרות שתעשיית הגלידות הינה תעשייה מסורתית, הרי בבחירת מגוון המוצרים והטעמים, דרכי הייצור, והקפדה על הכשרות המהודרת, אנו משתמשים במיטב החידושים והטכנולוגיות המתקדמות", מציינים בהנהלה.






תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}