לראשונה: יריד עודפים נרחב לציבור החרדי
יריד עודפים למוצרי חשמל, ביגוד ואופנה, יתקיים למגזר החרדי בבנייני האומה. תקציב הפרסום עומד על חצי מיליון שקל באמצעות 'טריו'
- נתי טוקר, 'מרכז העניינים'
- א' אדר התשס"ז
- 5 תגובות
יתקיים בכל שנה. מודעת ה'טיזר' ליריד העודפים
קוראי העיתונים החרדיים נחשפו בשבוע האחרון לפרסום טיזרים (פרסום מקדים) שנשא את הכותרות "תתחילו להעמיס", ו"תכינו מקום בבית".
האם גם אתם שאלתם את עצמכם במה מדובר?
ובכן, זהו מסע פרסום של מספר אנשי עסקים חרדיים היוזמים לראשונה יריד עודפים ענק לציבור החרדי. היריד יתקיים בבנייני האומה במשך ארבעה ימים ויחל בר"ח ניסן. ביריד יוצגו לקהל הרחב עודפים מחברות החשמל המובילות, יצרני ביגוד ואופנה, טכסטיל ועוד.
בתקציב הפרסום של היריד נבחר לטפל משרד הפרסום 'טריו'. היקף הפרסום המדווח עומד על כחצי מיליון שקל, מה שמעיד על פרויקט גדול במיוחד.
גורמים המעורבים בפרויקט אומרים כי מדובר בפריצת דרך, שכן זו הפעם הראשונה שחברות גדולות ומובילות יפנו למגזר החרדי בצורת פנייה של ירידי עודפים, כפי שנהוג במגזר הכללי. עוד הם מדווחים כי המארגנים צופים כי היריד ירשום הצלחה ויתקיים בעתיד בכל שנה.
האם גם אתם שאלתם את עצמכם במה מדובר?
ובכן, זהו מסע פרסום של מספר אנשי עסקים חרדיים היוזמים לראשונה יריד עודפים ענק לציבור החרדי. היריד יתקיים בבנייני האומה במשך ארבעה ימים ויחל בר"ח ניסן. ביריד יוצגו לקהל הרחב עודפים מחברות החשמל המובילות, יצרני ביגוד ואופנה, טכסטיל ועוד.
בתקציב הפרסום של היריד נבחר לטפל משרד הפרסום 'טריו'. היקף הפרסום המדווח עומד על כחצי מיליון שקל, מה שמעיד על פרויקט גדול במיוחד.
גורמים המעורבים בפרויקט אומרים כי מדובר בפריצת דרך, שכן זו הפעם הראשונה שחברות גדולות ומובילות יפנו למגזר החרדי בצורת פנייה של ירידי עודפים, כפי שנהוג במגזר הכללי. עוד הם מדווחים כי המארגנים צופים כי היריד ירשום הצלחה ויתקיים בעתיד בכל שנה.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות