הרשתות החרדיות בעלייה
תת הרשתות החרדיות 'אלף' ו'שפע שוק' רושמות עליות משמעותיות בנתח השוק. 'אלף' מגיעה ל-4.1% עם שמונה סניפים בלבד, אבל 'זול פה' מתרסקת
- נתי טוקר, מ'רכז העניינים'
- כ"ד שבט התשס"ז
- 4 תגובות
'זול פה' מתדרדרת. כיסוי שלטי 'זול פה'
רשת 'שפע שוק' זוכה לצמיחה משמעותית ברבעון האחרון של 2006. הרשת הגיעה לנתח שוק כללי של 5.3%, לעומת 4.3% ברבעון המקביל ב-2005.
הרשת החדשה 'אלף' רושמת גם היא צמיחה משמעותית ומגיעה ל-4.1% בשוק הכללי. יצוין כי נתח שוק זה נחשה לגדול במיוחד, לאור העובדה שהוא נעשה באמצעות שמונה סניפים בלבד. זאת לעומת רשת 'שפע שוק' המחזיקה בכ-40 סניפים.
לעומת זאת, רשת 'זול פה', שכזכור, 'שופרסל' סירבה לוותר על ערכי המותג שלה, הידרדרה מ-4% ברבעון הרביעי של 2005 ל-2.4% באותו רבעון ב-2006.
בשוק הכללי נרשם מהפך, כאשר רשת 'שופרסל דיל' כבשה את המקום הראשון עם נתח שוק של 12.4%, לעומת הרשת שעמדה במקום הראשון זמן רב – 'מגה', עם נתח שוק של 12.2%.
הרשת החדשה 'אלף' רושמת גם היא צמיחה משמעותית ומגיעה ל-4.1% בשוק הכללי. יצוין כי נתח שוק זה נחשה לגדול במיוחד, לאור העובדה שהוא נעשה באמצעות שמונה סניפים בלבד. זאת לעומת רשת 'שפע שוק' המחזיקה בכ-40 סניפים.
לעומת זאת, רשת 'זול פה', שכזכור, 'שופרסל' סירבה לוותר על ערכי המותג שלה, הידרדרה מ-4% ברבעון הרביעי של 2005 ל-2.4% באותו רבעון ב-2006.
בשוק הכללי נרשם מהפך, כאשר רשת 'שופרסל דיל' כבשה את המקום הראשון עם נתח שוק של 12.4%, לעומת הרשת שעמדה במקום הראשון זמן רב – 'מגה', עם נתח שוק של 12.2%.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות