כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

הרשתות החרדיות בעלייה

תת הרשתות החרדיות 'אלף' ו'שפע שוק' רושמות עליות משמעותיות בנתח השוק. 'אלף' מגיעה ל-4.1% עם שמונה סניפים בלבד, אבל 'זול פה' מתרסקת

'זול פה' מתדרדרת. כיסוי שלטי 'זול פה'
'זול פה' מתדרדרת. כיסוי שלטי 'זול פה'

רשת 'שפע שוק' זוכה לצמיחה משמעותית ברבעון האחרון של 2006. הרשת הגיעה לנתח שוק כללי של 5.3%, לעומת 4.3% ברבעון המקביל ב-2005.

הרשת החדשה 'אלף' רושמת גם היא צמיחה משמעותית ומגיעה ל-4.1% בשוק הכללי. יצוין כי נתח שוק זה נחשה לגדול במיוחד, לאור העובדה שהוא נעשה באמצעות שמונה סניפים בלבד. זאת לעומת רשת 'שפע שוק' המחזיקה בכ-40 סניפים.

לעומת זאת, רשת 'זול פה', שכזכור, 'שופרסל' סירבה לוותר על ערכי המותג שלה, הידרדרה מ-4% ברבעון הרביעי של 2005 ל-2.4% באותו רבעון ב-2006.

בשוק הכללי נרשם מהפך, כאשר רשת 'שופרסל דיל' כבשה את המקום הראשון עם נתח שוק של 12.4%, לעומת הרשת שעמדה במקום הראשון זמן רב – 'מגה', עם נתח שוק של 12.2%.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}