י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הגרי"מ לאו: "לא הודעתי על פרישה"

הגרי"מ לאו לא אהב את הכותרות בשבועונים החרדים כאילו הוא מקפיא את המירוץ לנשיאות וביטל פגישות חשאיות. "הצצתי ביומן ולא מצאתי כלום"

"מכינים לי הפתעה?". הגרי"מ לאו
"מכינים לי הפתעה?". הגרי"מ לאו

עם שובו של ח"כ שמעון פרס מקטאר הרחוקה החלו מנועי המרוץ לנשיאות לחמם את מנועיהם. בעוד שעל פניו נדמה כי הדברים מתנהלים בעצלתיים, מתחת לפני השטח רוחשת פעילות בלתי פוסקת. סגירת דילים, הבטחות עתידיות, ומסעי יחצנו"ת ראוותניים.

בשבוע האחרון גילו קוראי 'בקהילה' במפתיע כי הגרי"מ לאו החליט לפרוש מהמרוץ לנשיאות. הרב לאו לא אהב את הידיעות הללו ומכחיש אותן על הסף. "מעולם לא הודעתי על פרישתי", אמר אתמול הגרי"מ לאו בשיחה עם 'מרכז העניינים'. "איני רואה כל צורך להנפיק הודעות חדשים לבקרים כל עוד לא הכרזתי באופן רשמי על מועמדותי. הדברים עדיין נבחנים וכשאגיע לכלל החלטה הודיע זאת".

* בעיתונות החרדית פורסם שהחלטת לפרוש.

"פורסם באחד השבועונים על החלטה לביטולן של סדרת פגישות חשאיות למען בחירתי, שנתקבלה בישיבת התייעצות שהתקיימה באחד מימי השבוע שעבר בסלון ביתי", אומר הגרי"מ, "ואני אומר לך בצורה חד משמעית: אין, ולא היו כאלה פגישות מעולם. הצצתי ביומן האישי שלי בחודש האחרון ולא מצאתי בו פגישות מסוג אלה. יתירה מכך: באותו יום, בו דובר כי ישבתי להיוועץ כביכול עם בני משפחתי – כלל לא הייתי בביתי...".

הגרי"מ גם מכחיש את הידיעות כאילו הקים מטה שיריץ אותו לנשיאות. "שוחחתי עם האישים המוזכרים בידיעה כמי שמנהלים מטה עבורי, והם הכחישו את האמור, באומרם כי לא נועדו עימי כלל במהלך החודשים האחרון", אמר. "שמא מכינים לי הפתעה שאיני יודע עליה?", הפטיר הרב לאו בסרקזם.

אם אלו פני הדברים, תמוה מי בכל זאת עומד מאחורי הפרסומים לפיהם הגרי"מ לאו הקפיא את מועמדותו? האם ישנם כאלו שמנסים להקל על הדילמה המשולשת של סיעת ש"ס, או שמא מדובר בספינולוגים המחכים לתגובת הנגד של הגרי"מ וללמוד מכך על החלטתו - אם ישנה כזו. כך או כך, הידיעה האמורה, לדברי הגרי"מ לאו, אינה נכונה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}