י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

שוד בגאולה: רעל בכוסית 'לחיים'

עתה מתברר כי בעל חנות בגאולה הורעל בתחכום על-ידי שודד מסוכן, ונשדדו ממנו אלפי דולרים. ב'איחוד הצלה' קוראים לציבור להיזהר

'לחיים' לרגל יום ההולדת. צילום אילוסטרציה
'לחיים' לרגל יום ההולדת. צילום אילוסטרציה

שוד מתוחכם שבסיומו נשדדו אלפי דולרים מכיסו של בעל חנות בשכונת גאולה בירושלים הוביל לאשפוזו של בעל החנות שהורעל בידי השודדים.

ביום ד' הוזעקו חובשי 'איחוד הצלה' לרחוב מלכי ישראל לאחר שהתקבל דיווח על אדם שעבר אירוע מוחי. "כשהגענו למקום הבחנו באדם מבולבל שחש ברע", מספר מרדכי רייניץ חובש הארגון מירושלים. "למרות שהקריאה הגיעה על אירוע מוחי, זה לא היה נראה כך, מכיוון שהוא התלונן שהרעילו אותו וגנבו את כספו ולכן חש ברע".

בעל החנות פונה לבית החולים שערי צדק, שם עבר סדרת בדיקות מקיפות שגילו כי אכן לא עבר אירוע מוחי, אלא כפי שהתלונן, הורעל על-ידי סם או חומר רעיל אחר.

בעל החנות סיפר כשהתאושש, כי לחנותו נכנס אדם חובש כיפה שביקש שירות בעניין מוצר שקנה כביכול בחנותו. השודד שוחח עם בעל החנות, התיידד עימו ובשלב מסוים הציע לבעל החנות שישתה עימו 'לחיים' לרגל יום הולדתו שחל באותו יום.

בעל החנות סירב אך לאחר הפצרות מרובות שתה לגימה מהמשקה. שניות אחדות לאחר מכן חש בעל החנות ברע, בסחרחורות, כאבי ראש, ובתחושה כללית רעה. בעל החנות אמר ללקוח שהתברר מאוחר יותר כשודד מתוחכם, כי הוא חש ברע. הנ"ל הציג את עצמו כרופא במקצועו והחל לבדוק אותו. במהלך ה"בדיקה", גנב הלה אלפי דולרים שהיו בכיסו.

קרוב משפחתו של בעל החנות סיפר כי לאחר שחרורו מבית החולים, התקשרו לעדכן משם כי החומר הרעיל ששתה, היה חומר מסוכן מאד, "אמרו לנו כי אילו היה שותה עוד לגימה אחת מהמשקה היה חשש כבד לחייו", הוא סיפר וציין כי ללא ספק השוד בוצע לאחר מעקב של השודדים מאחר וידעו כי בכיסו יש כסף רב וכי בשעה הזאת אין עוד עובדים בחנות מלבדו.

בעל החנות הבריא מהאירוע ושב לחנותו בריא ושלם, אך ב'איחוד הצלה' קוראים לבעלי החנויות להגביר את ערנותם ולא להתפתות לזרים, המציעים משקות כאלו ואחרים, שמתבררים כמו במקרה האחרון, כשוד מסוכן ומתוחכם.

המשטרה החלה לחקור את הפרשה לאחר שבעל החנות הגיש תלונה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}