סקר TGI: העיתונות החרדית מתחזקת
'מעריב', 'ידיעות' ו'הארץ' בירידה עקבית, אבל 'המודיע', 'יתד' ו'משפחה' רושמים גם בשנת 2006 עלייה של עשרות אחוזים. הפרטים המלאים - בהמשך
הזינוק הגבוה ביותר. קוראים 'יתד נאמן'
בעוד העיתונות הכללית בישראל צונחת באחוזי החשיפה בכל סקר TGI, העיתונות החרדית רק הולכת ומתחזקת.
עיתון 'משפחה' רושם זינוק משמעותי של 25% ומגיע ל-4.0% חשיפה במגזר הכללי, יחסית ל-3.2% בשנת 2005.
עיתון 'יתד נאמן' רושם עליה גבוהה יותר של 28% באוכלוסייה הכללית בעיתוני סוף השבוע, אבל עדיין לא עוקף את 'המודיע'. העיתון מגיע ל-2.7%, יחסית ל-2.1% אשתקד.
לעומת זאת, עיתון 'המודיע' רושם גם הוא עלייה באוכלוסייה הכללית בעיתון סוף השבוע של 11% ועולה באחוז החשיפה ל-2.9%, יחסית ל-2.6% בשנת 2005.
עיתון 'בשבע' מגיע ל-6.6% חשיפה בכלל האוכלוסייה.
לאחרונה הצהירו ראשי TGI יחד עם איגוד חברות הפרסום, כי הם מתכוונים לערוך סקר ממוקד יותר למגזרים החרדי, ערבי ורוסי, שיהווה כלי מדידה מדויק יותר.
כל הפרטים על המדיה החרדית ואחוזי החשיפה במגזר החרדי – בהמשך.
עיתון 'משפחה' רושם זינוק משמעותי של 25% ומגיע ל-4.0% חשיפה במגזר הכללי, יחסית ל-3.2% בשנת 2005.
עיתון 'יתד נאמן' רושם עליה גבוהה יותר של 28% באוכלוסייה הכללית בעיתוני סוף השבוע, אבל עדיין לא עוקף את 'המודיע'. העיתון מגיע ל-2.7%, יחסית ל-2.1% אשתקד.
לעומת זאת, עיתון 'המודיע' רושם גם הוא עלייה באוכלוסייה הכללית בעיתון סוף השבוע של 11% ועולה באחוז החשיפה ל-2.9%, יחסית ל-2.6% בשנת 2005.
עיתון 'בשבע' מגיע ל-6.6% חשיפה בכלל האוכלוסייה.
לאחרונה הצהירו ראשי TGI יחד עם איגוד חברות הפרסום, כי הם מתכוונים לערוך סקר ממוקד יותר למגזרים החרדי, ערבי ורוסי, שיהווה כלי מדידה מדויק יותר.
כל הפרטים על המדיה החרדית ואחוזי החשיפה במגזר החרדי – בהמשך.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות