אמונה וביטחון
ביטוח 'ישיר' תחל לפעול במגזר הדתי-חרדי לתכנית 'חלום בטוח'. "נפעל במגזר החרדי גם בתחום הרכב", אומרת מנהלת הפרסום
- נתי טוקר, 'מרכז העניינים'
- כ"ז כסלו התשס"ז
- 1 תגובות
כיסוי מושלם. שקדי
חברת 'ביטוח ישיר' מתחילה לראשונה בפעילות במגזר החרדי. תקציב הפרסום של החברה נמסר למשרד הפרסום 'מגזרים'. .
כבר בשבוע הקרוב צפויה חברת 'ביטוח ישיר' לצאת בקמפיין פרסומי לתכנית חיסכון. בעתיד מתכוונת החברה לפעול גם בתחום העיסוק המרכזי שלה - ביטוחי רכב ודירות.
בשוע הקרוב תעלה 'ביטוח ישיר' בקמפיין פרסומי לתכנית 'חלום בטוח', תכנית חיסון לילד, שמבטיחה את הביטחון גם במקרה של אובדן כושר עבודה או פטירה, שאז 'ביטוח ישיר' ממשיכה להפריש לקופת החיסכון.
לדברי אפי שקדי, סמנכ"ל ב'מגזרים': "עשינו לתכנית התאמה למגזר הדתי-חרדי. זו תכנית חדשה בשוק, ו'ביטוח ישיר' החליטו לפרוץ עם זה. הקונפסט של הפרסום יהיה : תכנית חיסכון שמעניקה לילד שלך כיסוי מושלם".
מעבר לקמפיין הפרסומי בעיתונות החרדית, תהייה גם פעילות דיוור ישיר וקידום מכירות.
מנהלת הפרסום של 'ביטוח ישיר', מירב שועלי, אומרת ל'מרכז העניינים', כי "אנחנו חושבים שיש במגזר הדתי-חרדי פוטנציאל גדול, כי לקהל הזה יש הרבה ילדים, וההורים בדרך כלל חוסכים לעתיד שלהם כדי לאפשר להם עתיד בטוח".
* מדוע אתם לא פונים לקהל הדתי-חרדי בתחום ביטוחי הרכב?
"אנחנו נגיע לקהל הדתי-חרדי גם בנושא של ביטוחי רכב. אנחנו משקיעים בזה המון, אנחנו יודעים שהקהל הדתי מכיר ושמע עלינו. אבל מוצרים כמו חלום בטוח, שמותאמים במיוחד, צריך לדעת להגיע לקהל קצת אחרת, ולכן אנחנו פועלים בצורה יותר ממוקדת".
* בדקתם האם במגזר החרדי יש מודעות ל'ביטוח ישיר'?
"לפי מחקרים שעשינו בעבר המגזר החרדי כן מכיר את החברה, המודעות היא גבוהה והתדמית שלנו מאד חזקה בכל המגזרים. בעתיד אנחנו נפעל לא רק בתחום של ביטוחי חיים, שמצריך פעילות ממוקדת".
כבר בשבוע הקרוב צפויה חברת 'ביטוח ישיר' לצאת בקמפיין פרסומי לתכנית חיסכון. בעתיד מתכוונת החברה לפעול גם בתחום העיסוק המרכזי שלה - ביטוחי רכב ודירות.
בשוע הקרוב תעלה 'ביטוח ישיר' בקמפיין פרסומי לתכנית 'חלום בטוח', תכנית חיסון לילד, שמבטיחה את הביטחון גם במקרה של אובדן כושר עבודה או פטירה, שאז 'ביטוח ישיר' ממשיכה להפריש לקופת החיסכון.
לדברי אפי שקדי, סמנכ"ל ב'מגזרים': "עשינו לתכנית התאמה למגזר הדתי-חרדי. זו תכנית חדשה בשוק, ו'ביטוח ישיר' החליטו לפרוץ עם זה. הקונפסט של הפרסום יהיה : תכנית חיסכון שמעניקה לילד שלך כיסוי מושלם".
מעבר לקמפיין הפרסומי בעיתונות החרדית, תהייה גם פעילות דיוור ישיר וקידום מכירות.
מנהלת הפרסום של 'ביטוח ישיר', מירב שועלי, אומרת ל'מרכז העניינים', כי "אנחנו חושבים שיש במגזר הדתי-חרדי פוטנציאל גדול, כי לקהל הזה יש הרבה ילדים, וההורים בדרך כלל חוסכים לעתיד שלהם כדי לאפשר להם עתיד בטוח".
* מדוע אתם לא פונים לקהל הדתי-חרדי בתחום ביטוחי הרכב?
"אנחנו נגיע לקהל הדתי-חרדי גם בנושא של ביטוחי רכב. אנחנו משקיעים בזה המון, אנחנו יודעים שהקהל הדתי מכיר ושמע עלינו. אבל מוצרים כמו חלום בטוח, שמותאמים במיוחד, צריך לדעת להגיע לקהל קצת אחרת, ולכן אנחנו פועלים בצורה יותר ממוקדת".
* בדקתם האם במגזר החרדי יש מודעות ל'ביטוח ישיר'?
"לפי מחקרים שעשינו בעבר המגזר החרדי כן מכיר את החברה, המודעות היא גבוהה והתדמית שלנו מאד חזקה בכל המגזרים. בעתיד אנחנו נפעל לא רק בתחום של ביטוחי חיים, שמצריך פעילות ממוקדת".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות