י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

מגלישה בטעם 'קוקה קולה'

גן שעשועים חדש בבני-ברק יוקם על-ידי חברת 'קוקה קולה' במטרה לעודד פעילות גופנית לילדים חרדים

גן משחקים של 'קוקה קולה'. צילום: יעקב רפנר
גן משחקים של 'קוקה קולה'. צילום: יעקב רפנר

רק שבועיים חלפו מאז דיווחנו כי בכוונת 'קוקה קולה' לחזור לפעילות חדשנית במגזר החרדי בשנת 2007, וכבר מגיעים הניצנים הראשונים. הפעם מדובר בפעילות לא קונבנציונלית כמו פרסום בעיתונות, אלא בשיתוף פעולה במיזם למען הקהילה.

אם חשבתם עד היום שתפקידה של כל עירייה לדאוג למתקני שעשועים לילדי העיר, בבני-ברק הדברים עובדים אחרת. 'קוקה קולה' מקימה למען ילדי בני ברק ' גן משחקים אקטיבי'. הגן הוקם בשיתוף פעולה עם ר' חנוך זיידמן מנהל אגף התשתיות והגב' בינה פלדשטיין מנהלת קשרי חוץ בלשכת ראש העיר.

בחברה אומרים כי 'הגנים האקטיביים' מעניקים לילדים את חווית העיסוק בפעילות גופנית, על מנת לעודד את הילד החוזר מהלימודים לנהל מחוץ לבית פעילות גופנית, במסגרת נאותה ובטוחה.

ר' יששכר פרנקנטהל, ראש העיר בני ברק, משבח את שיתוף הפעולה בין העירייה לבין חברת 'קוקה-קולה': "אין ספק שזהו שיתוף פעולה חשוב ומבורך למען האוכלוסייה, ובעיקר ציבור הילדים. העירייה תשמח להרחבת שיתוף פעולה במגוון תחומים ונושאים".

א.אוליאל-לימור, מנהלת קשרי קהילה בחברת 'קוקה-קולה', אומרת כי "פעילותה של 'קוקה-קולה' למען הקהילה מנוהלת כחלק מאסטרטגיה כוללת שמטרתה עידוד העיסוק בפעילות גופנית. יעד זה נבחר לאחר סידרה של מחקרים שהצביעה על העובדה, כי כיום ילדים ובני נוער עוסקים פחות ופחות בפעילות גופנית. על רקע זה נטלה חברת 'קוקה'-קולה' על עצמה את המשימה, לעודד בקרב בני נוער וילדים קיום של אורח חיים אקטיבי".

ביום חמישי כ"ג כסלו בשעה 16:00, ייחנך הגן בשכונת רמת אלחנן, רחוב סירוקה, סמוך לבית החלמה 'אם וילד'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}