י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

מחפש 'אפיקים' חדשים

הקופירייטר שיצר את מסעי הפרסום של 'קוקה קולה', 'פלאפון' ואפילו של ש"ס, פיני יצחקי, עוזב את 'אפיקים'

ממשיך הלאה. יצחקי
ממשיך הלאה. יצחקי



הקופירייטר פיני יצחקי יעזוב בקרוב את מחלקת הקריאטיב במשרד הפרסום 'אפיקים' לאחר 3 שנים. במשך שנות עבודתו במשרד, יצחקי היה שותף ליצירת מסעי פרסום רבים לחברות המובילות במשק, ביניהן ל'אסם', 'פלאפון', 'בזק', 'מפעל הפיס' ועוד. הוא היה גם מעורב בקמפיין מערכת הבחירות האחרונות של תנועת ש"ס שטופל במשרד הפרסום 'אפיקים'.

"בימים אלה אני בוחן מספר הצעות בתחומי הפרסום, השיווק ועולם התקשורת, במקביל להמשך עבודתי כפרילאנס", אומר פיני יצחקי ל'עניינים'. "היו לי 3 שנים נהדרות בפרסום 'אפיקים', ועכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה".

שי לחוביצר, מנכ"ל קבוצת 'אפיקים' אומר: "אנו מודים לפיני על עבודתו המסורה ועל תרומתו להצלחת המשרד. נפרדנו כידידים וברוח טובה, ואנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

ליצחקי וותק רב בעולם הפרסום החרדי, והוא הראשון שבחר להתמקצע בתחום הקריאטיב. קודם לתפקידו ב'אפיקים' עבד פיני יצחקי במשך 4 שנים ב'פרסום גל', כקופירייטר ומנהל קריאייטיב למגזר החרדי, ובעבר עבד גם כקופירייטר במשרד הפרסום 'בולטון' ובמשרדי פרסום כלליים, בהם מהגדולים בישראל.

במחלקת הקריאטיב של 'אפיקים' נעשו בשנה האחרונה שינויים מהותיים. מנהל המחלקה, עופר ענו, עזב ובמקומו מונה עמיחי עשהאל. עדין לא ברור מי יחליף את יצחקי בתפקיד הקופירייטר.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}