סיכום חגים: 'אפיקים' ו'בזק' בראש
'אפיקים' מוביל בפער ניכר בהיקפי הפרסום בתקופת החגים. 'בזק' מובילה בטבלת המפרסמים
- נתי טוקר, 'עניינים'
- א' חשון התשס"ז
מסיכום תקופת החגים עולה כי משרד הפרסום 'אפיקים' מוביל בפער ניכר את טבלת משרדי הפרסום, עם כ-650 אלף דולר במחירי מחירון בעיתונות החרדית המובילה, על-פי נתוני 'יפעת בקרת פרסום'.
הנתונים מתייחסים למודעות שהתפרסמו בעיתונות החרדית בין התאריכים 21.9.06 - 14.10.06.
במקום השני נמצא 'פרסום גל' עם מעט יותר מחצי מהיקף הפעילות של 'אפיקים' – 350 אלף דולר.
בטבלת המפרסמים מוביל הלקוח החדש של 'אפיקים' – 'בזק', עם היקף פעילות של 189 אלף דולר. 'ישראכרט' השתלבה במקום השלישי עם כמאה אלף דולר.
עיתון 'המודיע' מוביל את טבלת העיתונים עם היקף פרסום של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון, ולאחריו 'משפחה' עם 1.0, ו'יתד נאמן' עם 893 אלף דולר.
המצעד - סיכום חגים
המפרסמים:
1.בזק $189,760
2.שטראוס עלית $108,213
3.ישראכרט $102,006
4.פלאפון $101,739
5.הריבוע הכחול $98,869
המשרדים:
1.אפיקים $651,297
2.פרסום גל $354,624
3.בולטון פוטנציאל $354,012
4.מקאן אריקסון $246,849
5.תוצאות אפקטיביות $197,971
העיתונים:
1.המודיע $1,178,760
2.משפחה $1,084,638
3.יתד נאמן $893,579
4.בקהילה $265,424
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות