פרסום בפול גז
חברת הרכב 'דוד לובינסקי' תעביר את תקציב הפרסום למגזר החרדי ל'מגזרים'. תעלה בקמפיין ל'פיג'ו'
- נתי טוקר, 'עניינים'
- כ"ז תשרי התשס"ז
- 8 תגובות
אפי שקדי, סמנכ"ל 'מגזרים'
תקציב הפרסום למגזר החרדי של חברת הרכב 'דוד לוביסנקי', המשווקת את מותגי הרכב 'פיג'ו' ו'סיטרואן', יטופל במשרד הפרסום 'מגזרים'.
המשרד קיבל את התקציב לאחר שטופל עד לפני חודשים ספורים ב'אפיקים'.
בימים הקרובים אמורה החברה לעלות בקמפיין תדמיתי נרחב בעיתונות החרדית למותג הרכב 'פיג'ו'.
'דוד לובינסקי' הינה אחת מחברות הרכב הגדולות בישראל, ובבעלותה גם חברת הליסינג 'לובינסקי טרייד'. בחודשים האחרונים החברה פרסמה למגזר החרדי את הצעות הטרייד-אין שלה באמצעות משרד הפרסום הכללי 'זרמון גולדמן'.
מנהלת השיווק של 'דוד לובינסקי', סיגלית בן חיון, אישרה ל'עניינים' את הידיעה.
'דוד לובינסקי' היא אחת מחברות הרכב הבודדות המפעילה מאמצים שיווקיים במגזר החרדי. חברות רכב נוספות שהיו פעילות לאחרונה במגזר הן:'וולווה' ו'הונדה' ('מקאן אריקסון'), 'שברולט' ('פרסום נטו'), 'מיציבושי' ('מימד'), 'סאניונג' ('פובלסיס'), 'מרצדס' ('מימד').
לעומת זאת, חברות רכב גדולות ומובילות אינן משקיעות מאמצים כלל במגזר. כך ניתן למנות את החברה המובילה בטבלת המכירות 'מאזדה', וכן 'טויוטה', 'יונדאי', 'סובארו', שלא לדבר על מותגי היוקרה כמו 'יגואר', 'לקסוס' ועוד.
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות