לראשונה "ניופאן" בקמפיין השקה למותג העל "קיטצ'נאייד"
מיקסר "קיטצנאייד" הינו מוצר מוביל ואיכותי אשר נבחר על ידי טובי השפים כמיקסר הטוב בעולם
- שרית אמיחי
- ט"ו אלול התשס"ו
חברת 'ניופאן', יבואנית מיקסר "קיטצ'נאייד", יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי למגזר החרדי בעיתונות החרדית המובילה ובשלטי חוצות.
מיקסר "קיטצנאייד" הינו מוצר מוביל ואיכותי אשר נבחר על ידי טובי השפים כמיקסר הטוב בעולם.
זוהי הפעם הראשונה שחברת "ניופאן" פונה לציבור החרדי בפניה ייחודית עם המוצר המוביל- מיקסר "קיטצנאייד".
מיקסר "קיטצנאייד" נוצר לפני למעלה מ-100 שנה, ונמכר כיום ב-70 מדינות בעולם.
המיקסר נוצר באוהיו ע"י מהנדס ונרשם כבר בשנת ה-20 כפטנט בשל יכולתו הסיבובית.
ב3 השנים הראשונות לייצורו נמכרו כ-20 אלף מכשירים, רק במדינת אוהיו. בתקופה האחרונה נמכרו כ 1.6 מיליון מיקסרים בשנה אחת!
סקרי השוק השונים, חוזרים ומציבים את מיקסר "קיטצ'נאייד" כמיקסר הנמכר ביותר. זאת בהתאם לנתונים אשר מצביעים על כך ש 85% מהמיקסרים הנמכרים בשוק - הם "קיטצ'נאייד".
משרד הפרסום אשר יוביל את תקציב הפרסום של המותג הוא 'פרסום טריו' אשר מטפל בתקציבי "ניופאן" השונים.
האסטרטגיה הפרסומית של 'קיטצ'נאייד' תתמקד בעוצמתו של המכשיר, המתבטאת ביכולת לישה מיוחדת ובחוזק המכשיר.
"השקת מיקסר "קיטצ'נאייד" במגזר החרדי, הינה 'מהפכה' של ממש" אומרת גב' עידית מונסדורף, מנהלת הפרסום בחברת "ניופאן". "החלטנו לפנות בפרסום למגזר, תוך זיהוי ברור של הפוטנציאל הטמון בו. המגזר החרדי מאופיין כמגזר אשר מעניק מקום של כבוד ל'מטבח היהודי' ומיקסר "קיטצנאייד" אשר מציג 'מהפכה' ויכולות מיוחדות, יעניק שדרוג משמעותי למטבח החרדי" מסכמת מונסדורף.
על פי התכנון חברת "ניופאן" תצא כבר בימים אלו, לקראת החגים, בקמפיין מקיף אשר במסגרתו יחשף מיקסר "קיטצנאייד" תוך הצגת יכולתו המיוחדת.
מיקסר "קיטצנאייד" הינו מוצר מוביל ואיכותי אשר נבחר על ידי טובי השפים כמיקסר הטוב בעולם.
זוהי הפעם הראשונה שחברת "ניופאן" פונה לציבור החרדי בפניה ייחודית עם המוצר המוביל- מיקסר "קיטצנאייד".
מיקסר "קיטצנאייד" נוצר לפני למעלה מ-100 שנה, ונמכר כיום ב-70 מדינות בעולם.
המיקסר נוצר באוהיו ע"י מהנדס ונרשם כבר בשנת ה-20 כפטנט בשל יכולתו הסיבובית.
ב3 השנים הראשונות לייצורו נמכרו כ-20 אלף מכשירים, רק במדינת אוהיו. בתקופה האחרונה נמכרו כ 1.6 מיליון מיקסרים בשנה אחת!
סקרי השוק השונים, חוזרים ומציבים את מיקסר "קיטצ'נאייד" כמיקסר הנמכר ביותר. זאת בהתאם לנתונים אשר מצביעים על כך ש 85% מהמיקסרים הנמכרים בשוק - הם "קיטצ'נאייד".
משרד הפרסום אשר יוביל את תקציב הפרסום של המותג הוא 'פרסום טריו' אשר מטפל בתקציבי "ניופאן" השונים.
האסטרטגיה הפרסומית של 'קיטצ'נאייד' תתמקד בעוצמתו של המכשיר, המתבטאת ביכולת לישה מיוחדת ובחוזק המכשיר.
"השקת מיקסר "קיטצ'נאייד" במגזר החרדי, הינה 'מהפכה' של ממש" אומרת גב' עידית מונסדורף, מנהלת הפרסום בחברת "ניופאן". "החלטנו לפנות בפרסום למגזר, תוך זיהוי ברור של הפוטנציאל הטמון בו. המגזר החרדי מאופיין כמגזר אשר מעניק מקום של כבוד ל'מטבח היהודי' ומיקסר "קיטצנאייד" אשר מציג 'מהפכה' ויכולות מיוחדות, יעניק שדרוג משמעותי למטבח החרדי" מסכמת מונסדורף.
על פי התכנון חברת "ניופאן" תצא כבר בימים אלו, לקראת החגים, בקמפיין מקיף אשר במסגרתו יחשף מיקסר "קיטצנאייד" תוך הצגת יכולתו המיוחדת.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות