מערבבים אותנו
אם עד היום הכרתם רק מיקסר 'קנווד', בקרוב יערכו לכם היכרות עם מיקסר 'קיטצ'נאייד'. קמפיין חדש
- נתי טוקר, 'עניינים'
- י"א אלול התשס"ו
- 5 תגובות
יש כבוד למטבח היהודי. מיקסר 'קיטצ'נאייד'
חברת 'ניופאן', תצא לקראת החגים בקמפיין פרסומי למגזר החרדי בעיתונות החרדית המובילה ובשלטי חוצות. בפעם הראשונה, תתמקד 'ניופאן' במיקסר 'קיטצנאייד'.
משרד הפרסום אשר יוביל את תקציב הפרסום של המותג הוא 'פרסום טריו' אשר מטפל בתקציבי 'ניופאן' השונים.
האסטרטגיה הפרסומית של 'קיטצ'נאייד' תתמקד בעוצמתו של המכשיר, המתבטאת ביכולת לישה מיוחדת ובחוזק ועמידות המכשיר.
ב'טריו' אומרים, כי סקרי השוק השונים, חוזרים ומציבים את מיקסר 'קיטצ'נאייד' כמיקסר הנמכר ביותר. זאת בהתאם לנתונים אשר מצביעים על כך ש- 85% מהמיקסרים הנמכרים בשוק - הם 'קיטצ'נאייד'.
המיקסר של 'ניופאן' יאבק בנתח השוק הגבוה ובתפיסה הדתמיתית הרחבה והעמוקה שיש למיקסר 'קנווד' במגזר החרדי, שאף פרסם רבות במגזר.
"השקת מיקסר 'קיטצ'נאייד' במגזר החרדי, הינה מהפכה של ממש", אומרת גב' עידית מונסדורף, מנהלת הפרסום בחברת 'ניופאן'. "החלטנו לפנות בפרסום למגזר, תוך זיהוי ברור של הפוטנציאל הטמון בו. המגזר החרדי מאופיין כמגזר אשר מעניק מקום של כבוד ל'מטבח היהודי' ומיקסר 'קיטצנאייד' אשר מציג 'מהפכה' ויכולות מיוחדות, יעניק שדרוג משמעותי למטבח החרדי", מסכמת מונסדורף.
מיקסר 'קיטצנאייד' נוצר לפני למעלה מ100 שנה, ונמכר כיום ב-70 מדינות בעולם. המיקסר נוצר באוהיו על-ידי מהנדס ונרשם כבר בשנת ה-20 כפטנט בשל יכולתו הסיבובית.
ב-3 השנים הראשונות לייצורו נמכרו כ-20 אלף מכשירים, רק במדינת אוהיו. בתקופה האחרונה נמכרו כ 1.6 מיליון מיקסרים בשנה אחת.
העיתוי שנבחר להעלאת הקמפיין הוא תקופת החגים, מאחר וב'טריו' זיהו מגמה של רכישת מוצרי חשמל 'לבנים' דווקא בתקופה זו, אחרי תקופת פסח.
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות