כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

קובי סלע מתחיל לייחצן

קובי סלע וציפי בקר-מנוביץ פותחים משרד יחסי-ציבור חדש 'קומיוניק'. "לא נתעסק עם פרסום, רק עם תקשורת"

קשר ישיר עם עיתונאים. סלע
קשר ישיר עם עיתונאים. סלע




תחום יחסי הציבור שפורח במגזר הכללי, מתחיל לצבור תאוצה גם במגזר החרדי. בעוד כל משרדי הפרסום מפעילים מחלקה לתחום יחסי הציבור, נפתח משרד חדש שיעסוק אך ורק בתחום יחסי הציבור ולא בפרסום.

את המשרד החדש, 'קומיוניק – תקשורת מגזרית', פותחים בשותפות ציפי בקר-מנוביץ, שהתמחתה בפרסום מגזרי ואיש התקשורת קובי סלע.

מזה זמן רב עוסקים השניים בפעילות יחסי ציבור 'שקטה' מול לקוחות במשק הישראלי, וכן במתן ייעוץ למגזר החרדי למשרדי יחסי ציבור כלליים. אופן הפעולה הנוכחי, מול משרדים ולקוחות, ימשיך גם עם מיסוד המשרד.

"בשונה ממשרדים אחרים במגזר", אומרת בקר-מנוביץ, "קומיוניק לא תתעסק בקניית מדיה ובפרסום, אולם כחלק מהשירותים שאנחנו נספק ניתן יהיה למצוא אסטרטגיה שיווקית, קד"מים ופעילות מתחת לקו".

• מהיכן הגיע השלם הלא-שגרתי?

"זהו שילוב של המילים communication- תקשורת ו-Unique שזה ייחודי".

• מה העדיפות שלכם על-פני מחלקות יחסי הציבור של משרדי הפרסום?

"השוני ב'קומיוניק', זה ההתמקדות ביחסי ציבור פרופר, ובמתן שירותיים מקצועיים ללקוח הן מבחינת השפה התקשורתית והן מבחינת התכנים", מסכמת בקר-מנוביץ.

פעילות יחסי ציבור נטו דורשת מאמצים רבים יותר. עיקר העוצמה של מחלקות יחסי הציבור של משרדי הפרסום נובעת מהעובדה שהם מחזיקים בידם את תקציבי הפרסום של החברות. לעומת זאת, למשרד יחסי ציבור שאינו מתעסק עם רכישת שטחי מדיה, אלא רק בהשחלת ידיעות אוהדות, המאמץ יהיה קשה יותר – יש צורך בקשר ישיר עם עיתונאים, ביכולת ליצור מערכת הסברה משומנת היטב ובכישרון לגלות חדשנות וגיבוש מסרים עקיפים.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}