הזינוק כולו שלהם
עלייה של 15% במכירות מוצרי הילדים של 'שטראוס' בתקופת יולי-אוגוסט. הסתיים מבצע 'שוויץ כולו שלך'
- נתי טוקר, 'עניינים'
- ד' אלול התשס"ו
- 10 תגובות
בתקופת הלחימה אוכלים יותר. 'מילקי'
הסתיים מבצע הקיץ של 'שטראוס מהדרין', ובחברה ובמשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' סופקים כפיים בסיפוק.
ב'שטראוס' מדווחים ל'עניינים' כי חל זינוק של כ-15% במכירות מוצרי הילדים של המותג 'שטראוס מהדרין' בתקופת יולי - אוגוסט.
את הזינוק במכירות ניתן לייחס למספר גורמים. בראש ובראשונה, בתקופה זו התקיים המבצע הגדול של 'שטראוס מהדרין' – 'שוויץ כולה שלך', שבמסגרתו חולקו 30 חבילות נופש לשוויץ לרוכשי ממגוון מוצרי 'שטראוס מהדרין'.
בנוסף לזה, בכל שנה, בתקופה החופשה חלה עלייה במכירת מוצרי הילדים. גם תקופת הלחימה בצפון גרמה לעלייה במכירות, זאת ככל הנראה, בעקבות העובדה שילדים רבים נותרו בבית וההורים נאלצו לספק להם מוצרי חלב רבים יותר.
עוד מדווחים ב'שטראוס', כי כ-90 אלף איש ניסו את מזלם וחייגו למוקד שהפעילה חברת 'טלאול' במהלך תקופת המבצע, ווכ-50 אלף איש מילאו את הפרטים בצורה נכונה ונכנסו למבצע.
ביום ראשון י' באלול תשס"ו ימריאו חמשה עשר הזוגות לשוויץ, שם ייהנו מחבילת נופש שהכינה עבורם 'שטראוס מהדרין'.
מירב קובל, מנהלת השיווק של 'שטראוס מהדרין', מסכמת את המבצע ואומרת: "זו הייתה בהחלט משימה לא קלה, החל משלב החשיבה והתכנון ולאחר מכן הביצוע והתפעול של מבצע ענק זה. שמחנו להיווכח שוב שהצרכן החרדי אוהב את המותג 'שטראוס מהדרין', מזהה את גודל ההזדמנות שבמבצע ומגיב בהתאם, ההיענות הגבוהה מוכיחה לנו שהצרכן נאמן ומעריך את ההשקעה שלנו בו מה שמביא אותנו לתובנה כי נמשיך להפתיע ולחדש לציבור החרדי".
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות