מה שהיה - הוא שהיה
הפרסומות של רשת 'א' זעקו "מה שהיה הוא שיהיה". אנחנו מצאנו שמטבע לשון זו כבר הייתה בעבר בשימוש הרשת
- נתי טוקר, 'עניינים'
- כ' אב התשס"ו
- 1 תגובות
מטבע הלשון בשימוש כפול . מימין: המודעה הישנה. משמאל: המודעה של 'אלף' (לחץ להגדלה)
מסע הפרסום של הרשת החדשה 'אלף', התמקד בעיקר במוטו: "מה שהיה הוא שיהיה". זאת, מפני שהאסטרטגיה הפרסומית של הרשת בשלב זה היא ליצור המשכיות לערכי המותג של הרשת הקודמת שהיתה בבעלותם - 'זול פה', ממנה נאצלו להיפרד במסגרת ההסכם עם 'שופרסל'.
אלא שבמדור 'מן העבר', מצאנו כי מטבע הלשון של "מה שהיה הוא שיהיה" כבר היה בשימוש הפרסומאים של הרשת.
אז, לפני כשלוש שנים, היה זה במודעת טיזר הומוריסטית, בה דובר על הרוטינה הקבועה של המבצעים שמציעות רשתות השיווק לקראת החגים, שאין בה הצעה אמיתית לצרכן, לטענתם.
את המודעה הישנה יצרו ב'פרסום גל', שטיפל בזמנו בתקציב'זול פה'.
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות