י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

רב 'הצלה' תומך בדוקי

התפתחות בפרשת 'הצלה ישראל': רב הארגון יפרסם מודעה כי דוקי גרינוולד הסכים לקבל את מרותו וישאר יו"ר

המודעה שתתפרסם בעיתונות
המודעה שתתפרסם בעיתונות

התפתחות בסערה שפרצה בארגון 'הצלה ישראל': לאחר שבכירים בארגון וראשי סניפים הודיעו כי הם מתנתקים מההנהלה הנוכחית וממנים הנהלה חדשה, וזאת בברכת רב הארגון הרה"ג רבי חיים יהודה כהן, יפרסם הרב כהן מחר מודעה כי הוא תומך בהנהלה הנוכחית וכנגד הפילוג.

הסערה בארגון 'הצלה ישראל' פרצה בעקבות טענות של בכירים בארגון על ליקויים ארגוניים ועל חוסר התחשבות בצרכי השטח.

היום (ה') בבוקר פרסמו בכירי הארגון ידיעה לעיתונות, בה נאמר כי הם ממנים על עצמם הנהלה חדשה. בידיעה נאמר כי המהלך נעשה בסיוע ובברכת רב הארגון, הרה"ג חיים יהודה כהן שליט"א. זאת לאחר שהם שוחחו עימו שעות ארוכות והציגו בפניו טענותיהם בדבר ליקויים בארגון.

אולם היום (ה') בצהריים חל שינוי של ממש בפני הדברים. יו"ר עמותת 'הצלה ישראל' דוקי גרינוולד נועד עם הרב כהן. הוא התחייב בפניו לקבל כל החלטה של רב הארגון ולבצע שינויים בניהול הארגון.

בעקבות כך, יפרסם מחר הרב כהן מודעה בעיתונות החרדית בה יכתב:

"לכל מאן דבעי ולראשי סניפי 'הצלה' בארה"ק

"היות ובאו לפני שני הצדדים בענין הסכסוך בארגון 'הצלה'והצעתי הצעה טובה כדי להביא את השלום. והרב דוד גרינוולד שליט"א היו"ר של הארגון קיבל את ההצעה וכן קבל מרות בכל מה שאורה לו.

"ולכן נכון הדבר לקיים ההצעה על דעת שני הצדדים. וכעת ניהול הארגון יתנהל כמו שהתנהל עד עכשיו על-ידי היו"ר הנ"ל. והכל יבוא על מקומו בשלום והאמת והשלום אהבו".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בכירי הארגון שמינו על עצמם הנהלה חדשה, ביקשו לפרסם בעיתונות החרדית מודעת ברכה ל"משמר היוצא" של 'הצלה ישראל', ולהודיע על ההנהלה החדשה. אך העיתונים סירבו לפרסם את המודעה.

כעת נותר להמתין האם אכן יחולו שינויים בניהול הארגון בכדי שהצדדים ימשיכו להפנות את מרצם להצלת נפשות.

קישורים:
זעזועים 'הצלה ישראל'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}