תפסו דג שמן
'בולטון פוטנציאל' בקמפיין לטונה 'סטארקיסט'. "לציבור החרדי יש הרבה אירועים", אומר הסמנכ"ל
- נתי טוקר, 'עניינים'
- כ"ח תמוז התשס"ו
- 3 תגובות
לראשונה במגזר החרדי. הטונה 'סטארקיסט' צילום: יחסי ציבור
חברת 'סטארקיסט' , יצרנית הטונה 'סטארקיסט', יצאה בימים אלו בקמפיין פרסומי למגזר החרדי החרדי בעיתונות החרדית המובילה ובשלטי חוצות.
זו הפעם הראשונה שסטארקיסט פונה לציבור החרדי בפניה ייחודית. משרד הפרסום אשר נבחר לטפל בתקציב הפרסום של החברה הוא 'בולטון פוטנציאל'.
האסטרטגיה הפרסומית של 'סטארקיסט' כי לטונה שלהם הנתחים המובחרים ביותר.
"החלטנו למקד פניה לקהל יעד צרכני חשוב מאד מבחינתנו", אומר יצחק סידי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סטארקיסט, "מבחינתנו הציבור החרדי, הוא ציבור איכותי, בעל משפחות גדולות, אירועים ושמחות לרוב ואנו רואים בו פוטנציאל צמיחה משמעותי מאד".
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
קישורים:
[email protected]
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות