כ"ג חשון התשפ"ה
24.11.2024

TGI: עלייה לעיתונות החרדית

סקר TGI לחציון הראשון של 2006: עלייה בהיקף הקריאה ל'יתד נאמן', 'המודיע' ו'משפחה'

עוברים את 'המודיע'. עסקנים קוראים 'יתד נאמן'
עוברים את 'המודיע'. עסקנים קוראים 'יתד נאמן'



עלייה ברמת החשיפה לעיתונות החרדית בסופי שבוע. כך עולה מסקר TGI החדש הבודק את אחוזי החשיפה בחציון הראשון של 2006.

עיתון 'יתד נאמן' רושם עלייה בסופי השבוע בקרב כלל הציבור וזוכה ל-2.9% חשיפה - עלייה מ-2.1% בחציון הראשון של 2005.

גם עיתון 'המודיע' רושם עלייה בסופי שבוע ל-2.7%, יחסית ל-2.3 בחציון המקביל אשתקד. בכך מצליח עיתון 'יתד נאמן' להשאיר מאחוריו את עיתון 'המודיע' ועולה עליו ב-0.2%.

לאחרונה יצא 'יתד נאמן' במהלך לחלוקה בחינם של העיתון בימי רביעי בכ-135 אלף עותקים בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. יתכן ולמהלך לזה היתה השפעה על אחוז החשיפה המצוין בסקר, המתייחס לסופי שבוע.

בקרב השבועונים, עיתון 'משפחה' רשום גם בסקר זה עלייה גבוהה של אחוז שלם, מ-3.2 בחציון הראשון של 2005 ל-4.2 בחציון הנוכחי, בקרב כלל הציבור.

בהשוואה שנתית, הנתונים קצת פחות מרשימים. מבדיקה של אחוזי החשיפה בין יולי 2005 עד ל-2006, עולה כי אחוז החשיפה של 'המודיע' בסופי שבוע בקרב כלל הציבור עומד על 2.8%, יתד נאמן 2.5% ו'משפחה' 3.8%.

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע על-ידי חברת 'מחקרי סינגל סורס'מקבוצת 'טלסקר' ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של 10,000 מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 3.72 מיליון נפש. סקר ™TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-17 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.

אחוז החשיפה של עיתון 'בשבע' עולה ל-6.5%.

נתונים מפורטים ומפולחים למגזר החרדי יפורסמו בהמשך

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}