י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

המשטרה חוקרת: חשד לרשלנות

כיוון החקירה שמתחזק: הילד נפל מסירת פדלים. מנהל הת"ת והמורה של הילד שמעון צביקר ז"ל כבר נחקרו

כיצד מצא את מותו? הילד שמעון צביקר ז"ל
כיצד מצא את מותו? הילד שמעון צביקר ז"ל

התפתחות בפרשת טביעתו של הילד שמעון צביקר ז"ל בן ה-7 שטבע באגם ניצנים: אתמול (ב) חקרה המשטרה את מנהל התלמוד-תורה והמורה של צביקר והיום ייחקרו מורים נוספים. כן ייחקרו שניים ממפעילי הסירות באגם בניצנים, ונבדק האם היה להם רשיון עסק כדין. המשטרה מייחסת להם חשד של גרימת מוות ברשלנות.

אתמול (ב) בבוקר נמצאה באגם בניצנים גופתו של שמעון צביקר בן ה-7, מאלון מורה. הילד טבע באגם במהלך טיול של 'תלמוד תורה איתמר' בו למד. גופתו נמצאה אחרי לילה של חיפושים, במהלכם השתתפו מאות מתנדבים ושוטרים.

הילד, שנולד לאחר שנים רבות להוריו, הגיע לניצנים במסגרת טיול שנתיעבור קבוצה של 40 תלמידים מכיתות א'- ג' שלומדים בתלמוד תורה של היישוב איתמר. במהלך הטיול, הגיעו הילדים אל אזור האגמים ויצאו לשיט בסירות פדלים. לפי הגירסה שמסרו הצוות החינוכי, בתום השיט, כשהתלמידים נכנסו לאוטובוס, הבחינו המורים בהיעדרו של צביקר. הם פתחו בסריקות אחריו ולחרדתם מצאו את כיפתו ואת נעליו מחוץ לאגם.

המורים הזעיקו למקום שוטרים, שפתחו בחיפושים, במהלכם הוזעקו צוללנים שחיפשו אחריו בתוך האגם. החיפושים נמשכו אל תוך הלילה, ובמהלכם נסרק כל אזור ניצנים, מחשש שהילד עזב את קבוצתו או שאיבד את דרכו ונקלע למצוקה.

במהלך הלילה, הצטרף אביו של הילד, יחיאל, אל צוות החיפושים. שמעון, היה בנו היחיד, מלבד בתו בת ה-5. אולם מעט לפני השעה שמונה בבוקר אותרה גופתו של הילד צפה באגם, בשטח שעומקו בין 80 סנטימטרים למטר וחצי.

מפקד תחנת המשטרה באשקלון אמר אתמול, כי כיוון חקירה שהולך ומתחזק הוא שהילד נפל מסירת הפדלים במהלך השיט ואיש לא הבחין בכך. כיוון זה נחקר במקביל לכיוון אחר לגמרי ולפיו, כפי גירסת המורים, בתום השייט הילד עזב את קבוצתו כדי לחפש את נעליו ואת כיפתו ואז נכנס לשחות ונעלם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}