י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

קהילות חרדיות בטווח הטילים

קצין בכיר במערכת הביטחון: הקהילות החרדיות באשדוד, קריית-גת ואופקים נכנסים לטווח של טילי המחבלים

מחבל לפי ירי קאסם
מחבל לפי ירי קאסם

שלושה ריכוזים חרדיים גדולים - אשדוד, קריית-גת ואופקים - נכסו לטווח הטילים של המחבלים. כך אומר קצין בכיר במערכת הביטחון. כל זאת על רקע דברי ראש-הממשלה, אהוד אולמרט, בתחילת השבוע שעבר: "אין פיתרון קסם לקאסמים", מה שמהווה איתות חמור לגבי הטיפול הצפוי של הממשלה בירי הטילים.

לנוכח החשש מכניסתן של ערים נוספות לטווח הטילים, אמר היום ראש עיריית אופקים, אבי אסרף, לערוץ 7, כי אנשי עירו מודאגים מזה זמן רב. "אמרתי את הדברים למפקד פיקוד העורף ולשר הביטחון. חיפשו כספים כדי למגן את שדרות ואמרתי שצריך לדאוג שבעזה ימגנו ולא אצלנו. אנחנו עדים למאות קסאמים. אנחנו סומכים על פעילות צה"ל אבל מודאגים לא מהיום אלא מזמן".

בפגישה עם אנשי פיקוד העורף, מספר ראש העירייה, נאמר לו שאופקים תישאר מחוץ לטווח הירי, אך לנוכח דברי הקצין הבכיר, הוא מבין שהיה מדובר בהרגעת שווא, וכי עירו מצויה תחת האיום ועל כן בכוונתו להחל בפעילות למיגון עירו.

לשאלת המראיין, אומר אסרף כי הוא מתנגד באופן אישי להתמגננות וכי ישראל אמורה לדאוג למצב בו האיחוד האירופי ידאג לגייס כספים כדי למגן את עזה ולא להיפך. אך עם זאת בכוונתו לשוחח בקרבו עם מפקד פיקוד הדרום, האלוף יואב גלנטי ולשמוע ממנו דיווח מדויק על האיום המתקרב לעירו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}